عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 220
نویسنده : سامانه ندای مشاور

میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی 96-97

میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی 96-97

میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی 96-97

دانشگاه جامع علمی کاربردی یکی از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری می باشد که هر ساله تعداد بسیار زیادی داوطلب وارد این دانشگاه می شوند. ویژگی های خاصی که دانشگاه علمی کاربردی دارد یکی از دلایل جذب دانشجویان به این دانشگاه می باشد. از جمله ویژگی های شاخص این دانشگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ویژگی های شاخص دانشگاه علمی کاربردی

1- تنوع رشته ای بسیار زیاد در دانشگاه علمی کاربردی : تنوع رشته در این دانشگاه بسیار بالا می باشد و بسیاری از رشته هایی که در این دانشگاه تدریس می شوند در دانشگاه های دیگر وجود ندارند.
2- تخصصی تر بودن رشته های دانشگاه علمی کاربردی : رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدلیل داشتن گرایش های زیاد در رشته ها دارای تخصص بسیار بیشتری می باشند و بیش تر تاکید بر یادگیری عملی وجود دارد تا یادگیری تئوریک.
3- مناسب بودن میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی : میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی در مقایسه با دانشگاه های دیگر با توجه به اینکه همه دروس را بصورت حضوری برگزار می نماید بسیار مناسب می باشد و تقریبا دومین دانشگاه از نظر میزان شهریه دانشگاه در کشور می باشد ( کمترین میزان شهریه مربوط به دانشگاه پیام نور می باشد که البته بسیاری از کلاس های این دانشگاه غیر حضوری می باشد )
4- امکان تحصیل افراد شاغل در دانشگاه علمی کاربردی : دانشگاه علمی کاربردی بستری بسیار خوب را برای تحصیل تمامی اقشار جامعه بخصوص افراد شاغل ایجاد کرده است. اختصاص دو سهمیه آزاد و شاغل برای اکثر رشته ها و برگزاری کلاس ها در روزهای تعطیل و بعد از ظهرها برای افزاد شاغل سبب گردیده است که افراد شاغل نیز بتوانند در این دانشگاه تحصیل نمایند.

میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی 96-97

قبل از اینکه درباره میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی 96-97 توضیح دهیم ابتدا لازم است درباره این دانشگاه کمی توضیح دهیم تا میزان شهریه بهتر درک شود. اگر برای دانستن میزان شهریه علمی کاربردی عجله دارید می توانید از این بخش عبور کرده و به پایین صفحه بروید در غیر اینصورت با ما همراه باشید:

دانشگاه علمی کاربردی دارای دو مقطع تحصیلی می باشد که عبارتند از 1- کاردانی پیوسته دانشگاه علمی کاربردی 2- کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی ( کاردانی به کارشناسی). همانگونه که گفته شد این دانشگاه مقطع کارشناسی پیوسته ندارد یعنی شما مستقیما از دیپلم به لیسانس نمی توانید بخوانید حتی اگر مدرک پیش دانشگاهی داشته باشید.

تلگرام دانشگاه علمی کاربردی

پس با توجه به توضیحات بالا میزان شهریه رشته های دانشگاه علمی کاربردی 96-97 در دو مقطع کاردانی و کارشناسی متنوع می باشد. میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی همانند سایر دانشگاه ها دارای شهریه ثابت و شهریه متغیر می باشد.

میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی

شهریه ثابت دانشگاه علمی کاربردی

همانگونه که میدانید شهریه ثابت دانشگاه علمی کاربردی در واقع شهریه است که شما باید در ابتدای هر ترم واریز کنید تا در آن ترم اجازه تحصیل داشته باشید و مقداری ثابت تا پایان دوره تحصیل شما می باشد.

شهریه متغیر دانشگاه علمی کاربردی

شهریه متغیر دانشگاه علمی کاربردی در واقع همان شهریه واحدهای درسی شما می باشد که با توجه به میزان واحد انتخابی شما متفاوت می باشد و تغیر می کند.خب با توجه به توضیحات بالا بریم سراغ سوال اصلی که شهریه دانشگاه علمی کاربردی چقدر است؟

میزان شهریه کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

توجه داشته باشید که رشته های دانشگاه علمی کاربردی در یکی از چهار گروه صنعت ، مدیریت و خدمات اجتماعی ، کشاورزی و فرهنگ و هنر قرار دارند که شهریه رشته های علمی کاربردی این چهار گروه بصورت زیر می باشد:

شهریه کاردانی علمی کاربردی

خب با توجه به جدول بالا میزان شهریه شما به این صورت تعیین می گردد که چه شما هشت واحد بردارید و چه 20 واحد شما باید شهریه ثابت را پرداخت نمایید حال اگر شما بیست واحد انتخاب کنید هر کدام از این 20 که واحد نظری باشد 167500 به شهریه اضافه می کند هر کدام عملی باشد 274200 و الی آخر و در نهایت میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی برای نیمسال شما بدست می آید.

میزان شهریه کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

در مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی نیز این چهار گروه اصلی وجود دارند و روند تعیین میزان شهریه علمی کاربردی مطابق جدول زیر می باشد :

میزان شهریه کارشناسی علمی کاربردی

میزان شهریه کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی نیز با توجه به جدول بالا تعیین می باشد و شرایط مشابه کاردانی می باشد.

در پایان دوستان اگر سوالی درباره دانشگاه علمی کاربردی در هر زمینه ای داشته باشند می توانند از مشاوران گروه آموزشی سفید کمک بگیرند. تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن پیش شماره

9099071375

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

تلگرام دانشگاه علمی کاربردی

در صورتی که در حال تحقیق درباره دانشگاه ها هستید می تواند مطالب میزان شهریه دانشگاه آزاد 96-97 ، میزان شهریه دانشگاه پیام نور 96-97 ، میزان شهریه دانشگاه ها و موسسات غیرانتفاعی برای شما مفید باشد تا بتوانید مقایسه ای بین دانشگاه ها داشته باشید.

منابع:میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی 96-97



:: برچسب‌ها: دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97 , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی , ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی , ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور , ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی , دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی , دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد , دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه پیام نور؛دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97,زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97,تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزادتکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ورودی بهمن,مشاورا انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 96-97, زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,,دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد,تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96 , زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد,تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96,تعداد واحدهای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96,شهریه ترم های بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,زمان ونحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96 ,
تاریخ :
بازدید : 238
نویسنده : سامانه ندای مشاور

میزان شهریه دانشگاه آزاد 96-97

میزان شهریه دانشگاه آزاد 96-97

میزان شهریه دانشگاه آزاد 96-97

دانشگاه آزاد اسلامی از جمله دانشگاه های بسیار فعال در زمینه تحصیلات دانشگاهی و تحصیلات تکمیلی می باشد. دانشگاه آزاد را می توان محبوب ترین دانشگاه بعد از دانشگاه های دولتی در کشور دانست که بدلیل داشتن امکانات و سطح علمی مناسب تر داوطلبان علاقه زیادی به این دانشگاه دارند. البته میزان شهریه دانشگاه آزاد بالاتر از دانشگاه های دیگر مانند دانشگاه پیام نور ، دانشگاه علمی کاربردی و .. می باشد. برای اینکه اطلاعی درباره میزان شهریه دانشگاه آزاد 96-97 بدست آورید ابتدا توضیحاتی درباره نحوه و مقاطع تحصیلی پذیرش دانشگاه آزاد می دهیم با ادامه مقاله همراه باشید :

اگر جزء داوطلبانی هستید که مدرک دیپلم دارید و تازه می خواهید وارد دانشگاه آزاد شوید در کل چهار انتخاب بیش تر ندارید که میزان شهریه دانشگاه آزاد برای هر مقطع متفاوت می باشد :

  • ثبت نام دانشگاه آزاد از طریق کنکور سراسری
  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مقطع کاردانی پیوسته
  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مقطع کاردانی ناپیوسته
  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مقطع کارشناسی پیوسته

تلگرام دانشگاه آزاد

میزان شهریه کاردانی دانشگاه آزاد 96-97

میزان شهریه بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی چه بصورت پیوسته و چه بصورت ناپیوسته تقریبا به یک اندازه می باشد و بصورت تقریبی برابر با 700 هزار تومان تا یک میلیون تومان می باشد. تفاوت کاردانی پیوسته و ناپیوسته در این است که برای ورود به مقطع کاردانی ناپیوسته باید حتما مدرک پیش دانشگاهی داشته باشید.

توجه: داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که میزان شهریه کاردانی دانشگاه آزاد 96-97 با کنکور و بدون کنکور یکسان می باشد و تفاوتی با هم ندارند.

میزان شهریه کارشناسی دانشگاه آزاد 96-97

میزان شهریه دانشگاه آزاد 96-97 در مقطع کارشناسی برای رشته های متنوع متفاوت می باشد. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که در چند سال اخیر میزان شهریه ثابت دانشگاه آزاد توسط خود دانشگاه تعیین می گردد و شهریه ثابت ها مقداری یکسان نیست.

 با این تفاسیر میزان شهریه کارشناسی دانشگاه آزاد بصورت تقریبی بین 900 هزار تومان تا 1.200.000 تومان می باشد که البته بسته به رشته ممکن است کمی بالاتر یا پایین تر باشد.

میزان شهریه دانشگاه آزاد

میزان شهریه کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 96-97

میزان شهریه کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد که به در واقع همان میزان شهریه کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 96-97 می باشد بصورت تقریبی مشابه با مقطع کارشناسی پیوسته می باد و داوطلبان عزیز بسته به رشته و تعداد واحد در حدود 900 هزار تا 1.200.000 در نظر داشته باشند.

داوطلبان توجه داشته باشند که میزان شهریه کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد چه بصورت با کنکور باشد چه به صورت بدون کنکور یکسان می باشد و تفاوتی بین شهریه ها وجود ندارد.

میزان شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96-97

میزان شهریه دانشگاه آزاد در چند ساله اخیر با افزایش نسبتا بالایی روبرو بوده است که سبب شده کمی پرداخت شهریه در مقطع ارشد برای داوطلبان سخت باشد. داوطلبانی که قصد ورود به کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را دارند باید میزان شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96-97 را بصورت تقریبی بین 2.300.000 تا 2.800.000 در نظر داشته باشند که بسته به رشته و تعداد واحد می تواند مقدار بسیار کمی بالاتر یا پایین تر باد.

توجه داشته باشید شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد چه بصورت با کنکور و چه بصورت بدون کنکور مقداری یکسان بوده و تفاوتی ندارد.

تلگرام دانشگاه آزاد

میزان شهریه دکتری دانشگاه آزاد 96-97

مقطع دکتری دانشگاه آزاد که بالاترین مقطع تحصیلی در کشور می باشد دارای میزان شهریه سنگینی برای اکثر داوطلبان می باشد.  داوطلبان عزیز میزان شهریه دکتری دانشگاه آزاد 96-97 را باید بصورت تقریبی بین 6 تا 7 میلیون تومان برای هر ترم در نظر داشته باشند که بسته به رشته ممکن است کمی بالاتر یا پایین تر باشد.

داوطلبان عزیز توجه داشته باشند میزان شهریه دانشگاه آزاد 96-97 که در بالا برای تمامی مقاطع ذکر شد بصورت تقریبی می باشد و در واقع بالای 80 درصد رشته ها با احتساب حداکثر واحد درسی در هر مقطع بین این بازه های قیمتی قرار می گیرد.

در صورتی که نیاز به هر گونه مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از مشاوران گروه آموزشی سفید کمک بگیرید برای ارتباط با مشاوران مرکز با تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید.

9099071375

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

در آخر داوطلبان عزیز اگر در حال تحقیق درباره دانشگاه ها می باشد مطالب ، میزان شهریه دانشگاه پیام نور 96-97 ، میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی 96-97 ، میزان شهریه دانشگاه ها و موسسات غیرانتفاعی می تواند برای شما مفید باشد.

منابع:میزان شهریه دانشگاه آزاد 96-97



:: برچسب‌ها: دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97 , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی , ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی , ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور , ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی , دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی , دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد , دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه پیام نور؛دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97,زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97,تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزادتکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ورودی بهمن,مشاورا انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 96-97, زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,,دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد,تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96 , زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد,تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96,تعداد واحدهای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96,شهریه ترم های بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,زمان ونحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96 ,
تاریخ :
بازدید : 188
نویسنده : سامانه ندای مشاور

میزان شهریه دانشگاه پیام نور 96-97

میزان شهریه دانشگاه پیام نور 96-97

میزان شهریه دانشگاه پیام نور 96-97

دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های پیشرو در زمینه آموزش مبتنی بر سیستم خود آموز می باشد که داوطلبان زیادی را به سوی خود جذب می کند.  قبل از اینکه بخواهیم درباره میزان شهریه دانشگاه پیام نور صحبت کنیم ابتدا یه توضیحاتی درباره دانشگاه پیام نور می دهیم در صورتی که شناخت کامل با دانشگاه پیام نور دارید به پایین صفحه مراجعه نمایید.

هر دانشگاهی با توجه به سیستم آموزشی خود یک سری ویژگی های خوب دارد که سبب میشود این دانشگاه از دانشگاه های دیگر متمایز گردد. دانشگاه پیام نور ویژگی های خاص خود را دارد که در زیر به بعضی از این ویژگی ها اشاره می کنیم :

1- میزان شهریه دانشگاه پیام نور : شهریه دانشگاه پیام نور در مقایسه با دانشگاه های دیگر کمترین مقدار شهریه را دارد و در واقع بسیاری از داوطلبان دانشگاه پیام نور را بعنوان دانشگاهی با کمترین میزان شهریه میدانند.

2- عدم اجبار برای حضور در کلاس ها : یکی از دیگر ویژگی های بسیار متمایز دانشگاه پیام نور برگزاری کلاس ها بصورت غیر حضوری ( خودخوان ) ، و نیمه حضوری ( برگزاری چندین جلسه برای رفع اشکال ) می باشد. در واقع داوطلب هیچ اجباری برای حضور در کلاس ندارد و می تواند در ابتدای ترم انتخاب واحد کرده و در انتهای ترم در آزمون شرکت کند.

توجه: در واحدهای درسی که بصورت نیمه حضوری ارائه می شود داوطلب می تواند در کلاس ها حضور نیابد ولی در این واحدهای درسی 6 نمره از 20 نمره در اختیار استاد می باشد که در صورت عدم حضور داوطلب در کلاس نمره پایان ترم داوطلب از 14 می باشد.

3- ثبت نام فراگیر پیام نور : ثبت نام فراگیر دانشگاه پیام نور نیز یکی از ویزگی های خاص این دانشگاه می باشد در سیستم ثبت نام فراگیر دانشگاه پیام نور داوطلب ابتدا در آزمون ثبت نام می کند سپس منابع معرفی شده از سوی دانشگاه پیام نور را مطالعه کرده و در آزمون شرکت می کند و در صورت قبولی در آزمون منابع درسی معرفی شده داوطلب بعنوان ترم یک داوطلب معرفی می گردد. میزان شهریه فراگیر دانشگاه پیام نور نیز نسبتا پایین می باشد.

تلگرام دانشگاه پیام نور

میزان شهریه کارشناسی دانشگاه پیام نور 96-97

دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی به دو صورت دانشجو پذیرش می کند :

1- ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ( ثبت نام براساس سوابق تحصیلی )

2- ثبت نام از طریق کنکور سراسری

توجه: داوطلبان عزیز توجه داشته باشند میزان شهریه بدون کنکور دانشگاه پیام نور با میزان شهریه با کنکور دانشگاه پیام نور تفاوتی نداشته و هر دو یکسان می باشد.

میزان شهریه دانشگاه پیام نور 96-97 در چند سال اخیر کمی افزایش یافته است ولی در حالت کلی میزان شهریه کارشناسی دانشگاه پیام نور بین بازه 300 تا 600 می باشد و بسته به رشته و تعداد واحد انتخابی متفاوت می باشد.

میزان شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 96-97

دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد به سه صورت پذیرش دارد که میزان شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور این سه نوع پذیرش کمی با هم متفاوت می باشد انواع پذیرش به این صورت می باشد :

1-ثبت نام با کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

2- ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

3- ثبت نام فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

میزان شهریه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور با میزان شهریه ثبت نام باکنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور یکسان می باشد و تفاوتی ندارد ولی میزان شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور کمی بالاتر می باشد.

در حالت کلی بدلیل متغیر بودن شهریه ها در رشته های مختلف داوطلبان میزان شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 96-97 را در بازه 1.500.00 تا 2.000.000 در نظر داشته باشند. حالا بسته به رشته ممکن است مقدار بسیار کمی بالاتر یا پایین تر باشد.

میزان شهریه دانشگاه پیام نور

میزان شهریه دکتری دانشگاه پیام نور 96-97

پذیرش در مقطع دکتری دانشگاه پیام نور نیز به دو صورت انجام می گیرد:

1- ثبت نام با آزمون دکتری دانشگاه پیام نور

2- ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه پیام نور

میزان شهریه دانشگاه پیام نور 96-97 برای هر دو نوع پذیرش در مقطع دکتری یکسان می باشد و بطور تقریبی بین    تا    می باشد.

در صورت نیاز به مشاوره تحصیلی می توانید از مشاوران گروه آموزشی سفید کمک بگیرید برای ارتباز با مشاوران با شماره زیر از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید.

9099071375

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

تلگرام دانشگاه پیام نور

در صورتی که در حال تحقیق درباره دانشگاه می باشید مطالب میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی 96-97 ، میزان شهریه دانشگاه آزاد 96-97 ، میزان شهریه دانشگاه ها و موسسات غیرانتفاعی می تواند برای شما مفید باشد. از لینک های زیر نیز می توانید برای راهنمایی بهتر می توانید از لیست منو درباره بقیه دانشگاه ها نیز اطلاعات کامل دریافت نمایید.

منابع:میزان شهریه دانشگاه پیام نور 96-97



:: برچسب‌ها: دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97 , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی , ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی , ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور , ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی , دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی , دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد , دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه پیام نور؛دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97,زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97,تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزادتکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ورودی بهمن,مشاورا انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 96-97, زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,,دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد,تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96 , زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد,تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96,تعداد واحدهای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96,شهریه ترم های بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,زمان ونحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96 ,
تاریخ :
بازدید : 229
نویسنده : سامانه ندای مشاور

میزان شهریه دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی – غیردولتی 96-97

میزان شهریه دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی – غیردولتی 96-97

میزان شهریه دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی – غیردولتی 96-97

دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی – غیردولتی از جمله دانشگاه های زیر نظر وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری می باشند که بعنوان مراکز نیمه دولتی نیز شناخته می شوند. شرایط دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی – غیردولتی مشابه دانشگاه آزاد و سراسری می باشد به اینصورت که حضور در کلاس ها اجباری می باشد و داوطلب حتما باید در کلاس حضور داشته باشد.

دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی – غیردولتی معمولا امکانات نسبتا کمتری از دانشگاه آزاد دارند و از لحاظ محیط دانشگاهی نیز به گستردگی دانشگاه آزاد نیستند که البته میزان شهریه دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی – غیردولتی نیز کمتر می باشد. ثبت نام در این دانشگاه ها بصورت با کنکور و بدون کنکور صورت می پذیرد. همان گونه که می دانید ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی – غیردولتی از طریق سازمان سنجش و همراه با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور صورت می پذیرد. در واقع برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی – غیردولتی باید از طریق دفترچه ثبت نام براساس سوابق تحصیلی اقدام نمایید.

شهریه دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی – غیردولتی از دانشگاه آزاد کمتر می باشد ولی از دانشگاه علمی کاربردی بیشتر است و تقریبا مابین میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی و میزان شهریه دانشگاه آزاد است.

کانال تلگرام گروه آموزشی سفید

میزان شهریه کارشناسی دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی – غیردولتی 96-97

همانگونه که گفته شد میزان شهریه دانشگاه ها و موسسات غیرانتفاعی مابین شهریه دانشگاه آزاد و شهریه دانشگاه علمی کاربردی می باشد که معمولا در مقطع کارشناسی بین بازه 700 هزار تومان تا یک ملیون تومان می باشد که بسته به رشته و دانشگاه می تواند کمی بالاتر یا پایین تر باشد.

داوطلبان توجه داشته باشند میزان شهریه دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی – غیردولتی 96-97 برای رشته های بدون کنکور و با کنکور یکسان می باشد.

میزان شهریه دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی – غیردولتی

میزان شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی – غیردولتی 96-97

دانشگاه ها و موسسات غیرانتفاعی در مقطع کارشناسی ارشد به دو صورت بدون کنکور و با کنکور پذیرش دانشجو انجام می دهند. داوطلبان عزیزی که می خواهند وارد این دانشگاه شوند باید میزان شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی – غیردولتی 96-97 بصورت تقریبی مابین 1.500.000 تا 2.000.000 در نظر داشته باشند که بستگی به رشته و تعداد واحد انتخابی دارد.

داوطلبان عزیز در صورتی که نیاز به مشاوره تحصیلی داشته باشند می توانند از مشاوران گروه آموزشی سفید کمک بگیرید برای ارتباط با مشاوران مرکز از طریق تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید.

9099071375

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان عزیز در صورتی که در حال تحقیق درباره دانشگاه ها می باشد مطالب میزان شهریه دانشگاه پیام نور 96-97 ، میزان شهریه دانشگاه آزاد 96-97 ، میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی 96-97 می تواند برای شما مفید باشد.

کانال تلگرام گروه آموزشی سفید

منابع:میزان شهریه دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی – غیردولتی 96-97



:: برچسب‌ها: دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97 , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی , ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی , ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور , ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی , دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی , دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد , دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه پیام نور؛دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97,زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97,تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزادتکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ورودی بهمن,مشاورا انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 96-97, زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,,دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد,تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96 , زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد,تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96,تعداد واحدهای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96,شهریه ترم های بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,زمان ونحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96 ,
تاریخ :
بازدید : 194
نویسنده : سامانه ندای مشاور

میزان شهریه مدارس تیزهوشان 96-97

میزان شهریه مدارس تیزهوشان 96-97

میزان شهریه مدارس تیزهوشان 96-97

مدارس تیزهوشان از جمله مدارس بسیار پرطرفدار در سطح کشور می باشند که هر ساله بر تعداد متقاضیان ورود به این مدارس افزوده می گردد. مدارس تیزهوشان بدلیل داشتن سطح علمی بالا و آمار قبولی بالا در کنکور سراسری سبب شده اند که والدین زیادی خواستار ورود فرزندانشان به این مدارس گردند. میزان شهریه مدارس تیزهوشان نیز در مقایسه با مدارس دیگر نسبتا بهتر بوده و خیلی بالا نمی باشد.

داوطلبان و والدین عزیز قبل از اینکه به میزان شهریه مدارس تیزهوشان 96-97 بپردازیم توضیحاتی درباره مدارس تیزهوشان می دهیم که می تواند مفید باشد در صورتی که مایل به خواندن این توضیحات نیستید می توانید به پایین صفحه مراحعه نمایید.

طبق تجریه چند ساله ای که در زمینه مدارس تیزهوشان داشته ایم متوجه شده ایم که بسیاری از والدین فشار بسیار زیادی را بروی دانش آموزان وارد می کنند تا حتما در آزمون تیزهوشان قبول شوند و بیش تر از اینکه به فکر سطح علمی فرزندانشان باشند به زبان خیلی عامیانه بیش تر بدنبال این هستند که در بین آشناها و دوستان از خود و فرزندانشان تعریف نمایند و به اصطلاح خیلی عامیانه کلاس بگذارند و حتی با اینکه میزان شهریه مدارس تیزهوشان برایشان سنگین می باشد باز هم می خواهند حتما فرزندشان وارد این مدارس شود.

کانال تلگرام تیزهوشان

شهریه مدارس تیزهوشان

این در حالی است که تجربیات نشان می دهد بسیاری از دانش آموزان بعد از ورود به مدارس تیزهوشان و فشاری که این مداری بر روی دانش آموزان می آورند به نوعی از درس خسته شده و دچاره افت شدید می شوند که حتی بعد از خروج ار این مدارس نیز باز این درس گریزی در این دانش آموزان همچنان باقی می ماند .

پس والدین عزیز قبل از اطلاع از میزان شهریه مدارس تیزهوشان 96-97 حتما این موضوع را در نظر داشته باشید که نباید با فرزندان خود به گونه ای رفتار کنید که احساس کنند این آزمون بزرگترین آزمون زندگیشان می باشد و اگر قبول نشوند یعنی بهره هوشی خیلی پایینی دارند. خب برویم سر اصل مطلب:

میزان شهریه مدارس تیزهوشان

میزان شهریه مدارس تیزهوشان 96-97 در هر استان و شهر متفاوت از دیگری می باشد و میزان ثابتی نمی باشد ولی طبق مصوبه آموزش پرورش میزان شهریه مدارس تیزهوشان نصف شهریه مدارس غیرانتفاعی تصویب شده برای آن شهر می باشد. که حتی ممکن است منطقه به منطقه نیز شهریه تیزهوشان متفاوت باشد.

پس برای اطلاع از شهریه مدارس تیزهوشان 96-97 می توانید به آموزش پرورش منطقه خود مراجعه کرده و با اطلاع از میزان شهریه تصویب شده مدارس غیرانتفاعی میزان شهریه مدارس تیزهوشان را بدست آورید.

کانال تلگرام تیزهوشان

در آخر در صورتی که نیاز به مشاوره تحصیلی برای قبولی در مدارس تیزهوشان و هر سوال دیگری درباره مدارس تیزهوشان داشته باشید می توانید از مشاوران مرکز گروه آموزشی سفید کمک بگیرید. برای ارتباط با مشاوران مرکز از طریق تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید.

9099071375

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

در صورتی در حال تحقیق درباره مدارس هستید مطالب ، میزان شهریه مدارس غیرانتفاعی  ، ثبت نام مدارس نمونه دولتی ، ثبت نام مدارس شاهد می تواند برای شما مفید باشد.

میزان شهریه مدارس تیزهوشان 96-97

منابع:میزان شهریه مدارس تیزهوشان 96-97



:: برچسب‌ها: دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97 , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی , ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی , ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور , ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی , دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی , دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد , دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه پیام نور؛دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97,زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97,تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزادتکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ورودی بهمن,مشاورا انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 96-97, زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,,دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد,تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96 , زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد,تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96,تعداد واحدهای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96,شهریه ترم های بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,زمان ونحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96 ,
تاریخ :
بازدید : 175
نویسنده : سامانه ندای مشاور

میزان شهریه مدارس غیرانتفاعی 96-97

میزان شهریه مدارس غیرانتفاعی 96-97

میزان شهریه مدارس غیرانتفاعی 96-97

مدارس غیرانتفاعی در سال های اخیر فعالیت زیادی را در آموزش دانش آموزان بر عهده داشته اند. مدارس غیرانتفاعی بدلیل داشتن ویژگی های خاص خود سبب شده اند والدین به سمت این مدارس سوق پیدا نمایند. از جمله ویژگی های این مدارس نسبت به مدارس دولتی می توان به تعداد دانش آموزان کمتر مدارس غیرانتفاعی نسبت به مدارس دولتی ، امکانات آموزشی بیشتر این مدارس نسبت به مدارس دولتی اشاره کرد. البته این امکانات با پرداخت شهریه مدارس غیرانتفاعی میسر می باشد.

میزان شهریه مدارس غیرانتفاعی

میزان شهریه مدارس غیرانتفاعی مقدار ثابتی برای تمامی مدارس در کشور نیست و بسته به منطقه و شهر متفاوت می باشد. میزان شهریه مدارس غیرانتفاعی 96-97 و سال های دیگر از طریق اداره آموزش پرورش تصویب و اعلام می گردد. لذا برای اطلاع از میزان شهریه مدارس غیرانتفاعی باید به آموزش پرورش مراجعه نمایید.

کانال تلگرام گروه آموزشی سفید

داوطلبان و والدین عزیز توجه داشته باشید که تخطی از میزان شهریه تصویب شده آموزش پرورش در سطح کشور زیاد اتفاق می افتد که حتی دیده شده تا چهار برابر میزان شهریه تصویب شده از دانش آموزان دریافت شده است. لذا والدین عزیز در صورت دیدن این تخطی ها از میزان شهریه مدارس غیرانتفاعی 96-97 مصوب آموزش پرورش می توانند با مراجعه به این اداره مراتب گزارش تحطی این مدارس را انجام دهند.

بخش مشارکت های مردمی در اداره آموزش پرورش مسئول رسیدگی به مدارس نمونه دولتی آن منطقه می باشد.

شهریه مدارس غیرانتفاعی

در پایان والدین و داوطلبان عزیز در صورت نیاز به مشاوره تحصیلی و هر سوال دیگری می توانند از مشاوران مرکز آموزشی سفید کمک بگیرند. برای ارتباط با مشاوران می توانید با شماره ثابت با شماره زیر تماس بگیرید

9099071375

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

در صوتی که در حال تحقیق درباره مدارس هستید مطالب میزان شهریه مدارس تیزهوشان 96-97 ، ثبت نام مدارس شاهد ، ثبت نام مدارس نمونه دولتی ، ثبت نام مدارس تیزهوشان می تواند برای شما مفید باشد.

میزان شهریه مدارس غیرانتفاعی 96-97



:: برچسب‌ها: دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97 , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی , ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی , ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور , ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی , دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی , دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد , دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه پیام نور؛دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97,زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97,تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزادتکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ورودی بهمن,مشاورا انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 96-97, زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,,دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد,تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96 , زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد,تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96,تعداد واحدهای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96,شهریه ترم های بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,زمان ونحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96 ,
تاریخ :
بازدید : 129
نویسنده : سامانه ندای مشاور

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 96-97

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 96-97

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 96-97

دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های فعال در بخش تحصیلات تکمیلی می باشد که در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز دانشجو جذب می کند. بدلیل بالا بودن میزان شهریه دانشگاه آزاد و بقیه دانشگاه ها بسیاری از داوطلبان تمایل دارند در مقطع کارشناسی ارشد وارد دانشگاه پیام نور شوند. همچنین بدلیل اینکه بسیاری از داوطلبانی که وارد مقطع کارشناسی ارشد می شوند شاغل نیز هستند برای همین دانشگاه پیام نور یک امتیاز خاص نیز برای این عزیزان محسوب می گردد که بدون حضور در کلاس بتوانند ادامه تحصیل دهند. در ادامه درباره نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 96-97 توضیح می دهیم با ما همراه باشید:

شرایط ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که در مقطع کارشناسی ارشد ، دانشگاه پیام نور به سه صورت پذیرش دانشجو دارد که بصورت تفکیک شده بیان می کنیم:

1- ثبت نام از طریق کنکور کارشناسی ارشد

2- ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور

3- ثبت نام فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

خب حالا با نحوه پذیرش در کارشناسی ارشد پیام نور آشنا شدیم. ثبت نام از طریق کنکور کارشناسی ارشد که واضح می باشد و نیاز به توضیح خاصی ندارد شما ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری که از طریق سایت sanjesh.org صورت می پذیرد را انجام می دهید و در آزمون کارشناسی ارشد سراسری شرکت می کنید و بعد از اینکه رتبه شما اعلام شد می توانید در انتخاب رشته از بین رشته های پیام نور انتخاب واحد نمایید.

تلگرام دانشگاه پیام نور

در خصوص ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور مطلب مهم این است که هر داوطلبی نمی تواند ثبت نام نماید و این نوع ثبت نام با یکسری شرایط خاص انجام می پذیرد. شرایط خاصی که این نوع پذیرش دارد برای داوطلبان ممتاز می باشد. شرایط اختصاصی کلی به این صورت می باشد.

شرایط اختصاصی ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

1- کلیه حائزین شرایط درخواست کننده دوره کارشناسی ارشد شامل استعدادهای برتر و فارغ التحصیلان ممتاز براساس حداقل معدل 16 برای رشته های غیر علوم انسانی و 17 برای رشته های علوم انسانی و سایر شرایط مندرج در شیوه نامه اجرایی براساس امتیازات حاصل از معدل و سایر شاخص های مرتبط ارزیابی و براساس ظرفیت 10 درصدی برای هر یک از رشته/محل های انتخابی گزینش علمی خواهند شد.

2- پذیرش دانش آموختگان واجد شرایط در هر سال تحصیلی تنها برای یک بار و فقط در همان سال در رشته همنام و متجانس امکان پذیر است.

و چندین بند اختصاصی دیگر می باشد که داوطلبان با داشتن این شرایط می توانند ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور خود را انجام دهند.

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 96-97

ثبت نام فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

ثبت نام فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور نیز شیوه پذیرش مختص دانشگاه پیام نور می باشد که در این نوع پذیرش ابتدا داوطلب با شروع ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از طریق سایت www.sanjesh.org ثبت نام می کند و سپس چندین کتاب به داوطلب معرفی میگردد و داوطلب با مطالعه این مطالب در آزمون شرکت کرده و در صورت پذیرش این کتب معرفی شده بعنوان ترم یک داوطلب محسوب می گردد. برای اطلاعات کامل درباره فراگیر پیام نور به روی لینک ثبت نام فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور کلیک نمایید.

داوطلبان عزیز در صورتی که نیاز به مشاوره تحصیلی و هر سوال دریگری در ارتباط با دانشگاه پیام نور داشته باشند می توانند از مشاوران گروه آموزشی سفید کمک بگیرند. برای ارتباط با مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید

9099071375

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

تلگرام دانشگاه پیام نور

اگر در حال تحقیق درباره دانشگاه ها هستید مطالب ، میزان شهریه دانشگاه پیام نور ، میزان شهریه دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می تواند برای شما مفید باشد.

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 96-97

 منابع:ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 96-97



:: برچسب‌ها: دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97 , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد ، دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه پیام نور؛دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97،زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97،تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزادتکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ورودی بهمن،مشاورا انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 96-97، زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،،دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد،تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96 , زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد,تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96,تعداد واحدهای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96,شهریه ترم های بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,زمان ونحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96 ,
تاریخ :
بازدید : 119
نویسنده : سامانه ندای مشاور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96-97

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96-97

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96-97

دانشگاه علمی کاربردی یک از دانشگاه های وابسته به وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری می باشد که بصورت بدون آزمون از بین داوطلبان ثبت نام می کند. ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی صرفا بدون آزمون بوده و این دانشگاه هیچ آزمونی را برای ورود به این دانشگاه ندارد.

داوطلبانی که می خواهند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96-97 را انجام دهند ابتدا باید شناخت لازم از این دانشگاه و شرایط پذیرش این دانشگاه داشته باشند که در ادامه این مقاله اطلاعات کاملی را درباره این دانشگاه ارائه میدهیم.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع تحصیلی صورت می پذیرد که این دو مقطع تحصیلی عبارتند از کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته. منظور از ثبت نام بدون آزمون کاردانی دانشگاه علمی کاربردی این است که  شما برای ورود به این دانشگاه در مقطع کاردانی نیازی به مدرک پیش دانشگاهی ندارید و با هر مدرک دیپلمی می توانید بصورت بدون آزمون وارد این دانشگاه شوید.

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org صورت می پذیرد که داوطلبان باید برای ثبت نام وارد این سایت گردند. در این سایت در منوی سمت راست که بصورت رنگی می باشد بر روی گزینه سبز رنگ که نوشته دانشگاه جامع علمی کاربردی کلیک می کنید. در این بخش هم لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی 96-97 قرار می گیرد و هم لینک ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

اسم دفترچه ثبت نام علمی کاربردی با اسم دفترچه پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بر روی سایت قرار می گیرد. پس از دریافت و مطالعه کامل دفترچه ثبت نام علمی کاربردی می توانید تا 30 انتخاب در یک گروه داشته باشید. منظور از 30 انتخاب در یک گروه چیست؟

نحوه انتخاب رشته در ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

رشته های دانشگاه علمی کاربردی بطور کلی هر رشته ای ه باشد در یکی از چهار گروه اصلی این دانشگاه قرار دارد یا به عبارتی دیگر در دانشگاه علمی کاربردی چهار گروه اصلی وجود دارد به نام های گروه صنعت ، گروه مدیریت و خدمات اجتماعی ، گروه کشاورزی ، گروه فرهنگ و هنر. حال شما هر رشته ای در این دانشگاه انتخاب کنید در یکی از این چهار گروه قرار دارد.

 در هنگام ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی 96-97 شما مجاز به این می باشد که فقط از یک گروه انتخاب داشته باشید. در هر گروه از این ها مثلا گروه صنعت بالای 200 رشته وجود دارد و شما می توانید از بین این 200 رشته تا سی رشته و محل انتخاب نمایید. مثلا هم می توانید سی رشته مختلف انتخاب کنید و یا نه یک رشته را در سی دانشگاه مختلف انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که در هنگام ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شما وقتی یک رشته از گروه صنعت را انتخاب کردید دیگر مجاز به انتخاب رشته از گروه مدیریت نیستید.

تلگرام دانشگاه علمی کاربردی

سهمیه شاغل و آزاد دانشگاه علمی کاربردی چیست؟

تا اینجا پس بطور کامل متوجه شدیم که باید وارد سایت شویم دفترچه رو دانلود کنیم از یک گروه سی تا رشته محل می تونیم انتخاب کنیم. حالا دانشگاه علمی کاربردی یک سهمیه دیگر بنام سهمیه شاغل و آزاد قرار داده است که در حین ثبت نام از شما می پرسد. سهمیه آزاد سهمیه است که همه می توانند در آن شرکت کنند و محدودیتی وجود ندارد و می توانید سی رشته خود را انتخاب کرده و ثبت نمایید. ولی اگر شاغل هستید و می خواهید سهمیه شاغلی را انتخاب کنید باید به این نکات توجه نمایید.

در هر چهار گروه اصلی که در بالا گفتیم مثلا گروه صنعت چندین زیر گروه وجود دارد که در هر کدام از زیر گروه ها رشته های خاصی قرار دارند. شما وقتی سهمیه شاغلی را انتخاب می کنید باید علاوه بر یک گروه از یک زیر گروه نیز انتخاب کنید و مجاز نیستید از زیر گروه های دیگر انتخاب نمایید و ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی 96-97 خود را تکمیل نمایید.

برای واضح تر شدن موضوع ببینید شما مثلا میخواهید رشته فناوری اطلاعات را انتخاب نمایید. این رشته در گروه صنعت و زیرگروه 106 قرار دارد. حال اگر شما تیک گزینه سهمیه آزاد را بزنید می توانید علاوه بر فناوری اطلاعات رشته برق را که در گروه صنعت و در زیر گروه 101 هست را نیز انتخاب نمایید. ولی اگر سهمیه شاغلی را انتخاب نمایید مجبورید فقط رشته فناوری اطلاعات و بقیه رشته های موجو در زیر گروه 106 را انتخاب نمایید.

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی 96-97

تاثیر سهمیه شاغل در ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی

سهیمه شاغل این امتیاز را به شما میدهد که کلاس های شما حدالامکان در روزه های پنجشنبه و جمعه و یا بعد از ظهرها برگزار گردد که البته باز این منوط به برنامه دانشگاه می باشد و صد در صد نیست.

ثبت نام حضوری دانشگاه علمی کاربردی

بعد از اینکه ثبت نام اینترنتی را تکمیل کردید باید منتظر اعلام نتایج باشید که بعد از تقریبا 20 روز نتایج در سایت   www.sanjesh.org  در همان قسمت قرار می گیرد. در این قسمت به شما اعلام می شود که در کدام رشته و دانشگاه قبول شده اید و بعد از آن شما با در دست داشتن عکس و کپی شناسنامه و کارت ملی و مدرک دیپلم به واحد قبولی مراجعه کرده و ثبت نام را انجام دهید.

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی یا همان کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی نیز دقیقا مشابه ثبت نام کاردانی بوده و تنها تفاوت در نام دفترچه ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی می باشد که با عنوان دفترچه پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای(ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی- کاربردی بر روی سایت قرار می گیرد.

داوطلبان عزیز در صورتی که نیاز به مشاوره تحصیلی داشته باشند و برای پاسخگویی به هرگونه سوال درباره دانشگاه علمی کاربردی می توانند از مشاوران گروه آموزشی سفید کمک بگیرند. برای ارتباط با مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید

9099071375

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

تلگرام دانشگاه علمی کاربردی

در صورتی که در حال تحقیق درباره دانشگاه ها هستید مطالب ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور 96-97 ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 96-97 ، میزان شهریه دانشگاه آزاد 96-97 ، میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی 96-97 ، میزان شهریه دانشگاه پیام نور 96-97 می تواند برای شما مفید باشد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

منابع:ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96-97



:: برچسب‌ها: دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97 , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد ، دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه پیام نور؛دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97،زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97،تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزادتکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ورودی بهمن،مشاورا انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 96-97، زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،،دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد،تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96 , زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد,تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96,تعداد واحدهای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96,شهریه ترم های بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,زمان ونحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96 ,
تاریخ :
بازدید : 122
نویسنده : سامانه ندای مشاور

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور 96-97

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور 96-97

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور 96-97

دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های بزرگ کشور می باشد که زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد دانشجویان بسیار زیادی را در خود جای داده است. دانشگاه پیام نور در هر سال دو بار صورت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور را انجام می دهد. ویزگی های خیلی خاصی که مختص خود این دانشگاه است سبب شده است داوطلبان زیادی به سمت این دانشگاه سوق پیدا کنند ویژگی هایی مانند:

1- میزان شهریه دانشگاه پیام نور پایین ترین میزان شهریه در بین همه دانشگاه ها می باشد.

2- اجباری نبودن حضور در کلاس ها در دانشگاه پیام نور که سبب می گردد افراد شاغل نیز به راحتی بتوانند در این دانشگاه تحصیل نمایند.

3- ثبت نام فراگیر پیام نور که فقط مختص این دانشگاه می باشد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96-97

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور دارای دو مرحله می باشد:

1- ثبت نام اینترنتی

2- ثبت نام حضوری

ثبت نام بدون آزمون اینترنتی دانشگاه پیام نور 96-97

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش صورت می پذیرد. ثبت نام بدون آزمون اینترنتی دانشگاه پیام نور 96-97 از طریق سایت sanjesh.org  صورت می پذیرد. داوطلبان عزیز برای ثبت نام ابتدا باید منتظر بمانند تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور آغاز گردد با آغاز ثبت نام به سایت www.sanjesh.org مراجعه کرده و در منوهای سمت راست روی منوی سراسری کلیک نمایند.

تلگرام دانشگاه پیام نور

در این منو دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور جهت دانلود قرار می گیرد که عنوان دفترچه به اسم دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجوی صرفا" براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در سایت قرار می گیرد که با کلیک بر روی این لینک می توانید دفترچه را دانلود نمایید.

بعد از دانلود دفترچه برای ثبت نام می توانید بر روی ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی کلیک کنید و ثبت نام اینترنتی خود را تکمیل نمایید.

در مرحله بعد باید منتظر باشید نتایج انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای شما اعلام گردد که به شما گفته می شود در کدام یک از انتخاب های خود قبول شده اید. بعد از اینکه مشخص شد در کدام رشته قبول شده اید می توانید نسبت به ثبت نام حضوری در دانشگاه پیام نور اقدام نمایید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96-97

ثبت نام بدون آزمون حضوری دانشگاه پیام نور 96-97

بعد از مشخص شدن رشته قبولی با در دست داشتن پرینت اینترنتی و کپی کارت ملی و شناسنامه و مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی به دانشگاه مربوطه مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل کنید.

در صورت نیاز به مشاوره تحصیلی و هر سوال دیگری درباره دانشگاه پیام نور می توانید با مشاوران گروه آموزشی سفید در ارتباط باشید. برای تماس با مشاوران مرکز با تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید

9099071375

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

تلگرام دانشگاه پیام نور

در صورتی در حال تحقیق درباره ثبت نام بدون آزمون هستید مطالب ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد می تواند برای شما مفید باشد.

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور 96-97

منابع:ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور 96-97



:: برچسب‌ها: دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97 , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد ، دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه پیام نور؛دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97،زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97،تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزادتکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ورودی بهمن،مشاورا انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 96-97، زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،،دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد،تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96 , زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد,تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96,تعداد واحدهای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96,شهریه ترم های بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,زمان ونحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96 ,
تاریخ :
بازدید : 106
نویسنده : سامانه ندای مشاور

ثبت نام مدارس نمونه دولتی

ثبت نام مدارس نمونه دولتی

ثبت نام مدارس نمونه دولتی

آزمون مدارس نمونه دولتی هرساله توسط آموزش و پرورش برای ورود دانش آموزان به دوره متوسطه اول ( ششم به هفتم ) و دوره متوسطه دوم ( نهم به دهم ) برگزار می شود. در این مقاله به بیان توضیحاتی درمورد مدارس نمونه دولتی برای شناخت بیشتر داوطلبان ورود به مدارس نمونه دولتی ، زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی، شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی و همچنین زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی ونحوه  اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی می پردازیم.

شناسنامه مدارس نمونه دولتی : به منظور تشویق و ترغیب دانش آموزان مستعد به ویژه مناطق محروم و افزایش رشد علمی و تربیتی آنان و جلوگیری از ضایع نشدن نیروهای مؤمن و هدفی که در تداوم انقلاب اسلامی نقش سازنده دارند و نیز به منظور استفاده از تجربیات حاصله در ارتقای کیفیت آموزشی سایر آموزشگاه های مدارس نمونه (دخترانه و پسرانه) تـأسیس گردید. مدارس نمونه دولتی در هر منطقه یا شهرستان در صورت وجود امکانات به پیشنهاد رییس منطقه یا شهرستان و تأیید مدیر کل استان و امور آموزشی و فنی و حرفه ای (برحسب مورد) تأسیس می شود.

معلمان و مربیان مدارس نمونه دولتی از افراد متعهد و با تجربه می باشند که از سطح علمی و آموزشی بالایی برخوردار هستند و دارای حداقل 5 سال سابقه تدریس در مدارس آموزش و پرورش و با مؤسسات آموزشی مورد تأیید میباشند و مدیران مدارس نمونه دولتی از سطح علمی بسیار بالایی برخوردار هستند .

زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی

ثبت نام مدارس نمونه دولتی براساس زمانبندی سازمان استعداد درخشان کشور هرساله از اسفند ماه در دو مقطع تحصیلی متوسطه اول و متوسطه دوم انجام می گیرد. ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی کشور بصورت اینترنتی و از طریق سایت sampad.medu.ir انجام می گیرد و دانش آموزان عزیز میتوانند از طریق ورود به سایت مدارس نمونه دولتی استان خود، وارد سیستم ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی شوند و مراحل ثبت نام مدارس نمونه دولتی را انجام دهند. همچنین ویرایش ثبت نام مدارس نمونه دولتی نیز از طریق سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی امکانپذیر می باشد.

داوطلبان عزیز قبل از هرگونه اقدامی برای ثبت نام، باید دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتی را دانلود کنند. دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی شامل زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی ، شرایط پذیرش مدارس نمونه نمونه دولتی ، منابع آزمون نمونه دولتی ، زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ، زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی ، زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی و زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی می باشد که در ذیل به صورت مختصر توضیح می دهیم.

شرایط پذیرش مدارس نمونه نمونه دولتی

ثبت نام دانش آموزان مدارس نمونه دولتی از بین فارغ التحصیلان پایه های ششم ابتدایی و نهم برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر صورت میگیرد و ملاک پذیرش دانش آموزان برای ثبت نام نمونه دولتی ، مجموع کل امتحان نهایی و نمره آزمون ورودی خواهد بود. از جمله شرایط و ضوابط ثبت نام داوطلبان در آزمون نمونه دولتی به شرح ذیل می باشد:

  1. تابعیت جمهوری اسلامی ایرانی
  2. اشتغال به تحصیل در پایه ششم و پایه نهم
  3. کسب مقیاس خیلی خوب در تمام دروس و یا مقیاس خوب در یک درس و خیلی خوب در سایر دروس نوبت اول برای داوطلبان ورود به پایه هفتم مدارس نمونه دولتی
  4. کسب حداقل معدل 17 در پایه هشتم برای داوطلبان ورود به پایه دهم مدارس نمونه دولتی

نکته:

  1. ثبت نام در دبیرستان های متوسطه اول و متوسطه دوم نمونه دولتی صرفا  در محدوده منطقه محل تحصیل پایه ششم و پایه نهم امکان پذیر می باشد.
  2. در ضمن دانش آموزان باید دقت کنند که درصورت قبولی در مدارس نمونه دولتی به هیچ عنوان امکان جا به جایی یا تغییر اولویت را ندارند.
  3.  ثبت نام اتباع غیر ایرانی با توجه به منابع بخشنامه شده از مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور
 

کانال تلگرام تیزهوشان

زمان توزیع کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی

 "همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی برای حضور در جلسه آزمون الزامی میباشد"

کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی معمولا یک هفته مانده به زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی توزیع می شود.

توزیع کارت آزمون نمونه دولتی بصورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی انجام می گیرد و داوطلبان عزیز می توانند با استفاده از شماره شناسنامه و کد رهگیری خود کارت آزمون رو دریافت نمایند.

کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی شامل مشخصات داوطلبی و شماره داوطلبی می باشد که داوطلبان پس از دریافت آن باید مشخصات مندرج برروی کارت آزمون را با مشخصات هویتی خود تطبیق دهند تا نقصی نداشته باشد. در صورت وجود نقص در کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی، داوطلبان باید هرچه سریعتر نسبت به ویراش و رفع نقص کارت اقدام نمایند.

زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی

آزمون مدارس نمونه دولتی کشور در اساس بازه زمانی تعیین شده از سوی آموزش و پرورش،هرساله معمولا بعد از اتمام امتحانات پایان ترم مدارس انجام می گیرد.

زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم قبل از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم می باشد و داوطلبان عزیز باید یک ساعت قبل از برگزاری آزمون نمونه دولتی در محل برگزاری آزمون نمونه دولتی حضور داشته باشند. آدرس محل برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی بر روی کارت آزمون نمونه دولتی درج می شود.

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی

پس از برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی، همه دانش آموزان و خانواده های محترم به دنبال بررسی شانس قبولی داوطلبان در آزمون نمونه دولتی و اطلاع از نتایج آزمون نمونه دولتی می باشند و بسیاری از دانش آموزان و خانواده ها لحظات پراسترسی را تا اعلام نتایج نمونه دولتی سپری می نمایند.

باید بگوییم که نتایج آزمون نمونه دولتی بصورت جداگانه از سوی آموزش و پرورش هر استانی اعلام می شود و در حالت خوشبینانه فاصله زمانی برگزاری آزمون نمونه دولتی و اعلام نتایج نمونه دولتی حداقل دوهفته می باشد و اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی نیز بصورت اینترنتی می باشد و داوطلبان میتوانند برای دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی از طریق سایت نمونه دولتی استان خود اقدام نمایند.

گروه آموزشی سفید با طراحی نرم افزار تخمین رتبه آزمون نمونه دولتی این امکان را به داوطلبان میدهد تا قبل از انتشار نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی، شانس قبولی خود را در مدارس نمونه دولتی تخمین بزنند. داوطلبان عزیز برای استفاده از نرم افزار تخمین رتبه مدارس نمونه دولتی میتوانند با مشاورین گروه آموزشی سفید تماس بگیرند.

اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی: داوطلبانی که پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی به هر نحوی در مدارس نمونه دولتی پذیرفته نشده اند و یا قصد تغییر رشته قبولی می باشند میتوانند از طریق سیستم ثبت اعتراض به کارنامه نمونه دولتی ، نسبت به نتیجه آزمون اعتراض کنند. داوطلبان برای ثبت اعتراض به نتایج نمونه دولتی فقط یک هفته پس از اعلام نتایج مهلت دارند.

تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی

پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی و ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان در مدارس نمونه دولتی ، برخی از مدارس ظرفیت جدیدی را برای داوطلبان اعلام می نمایند و اقدام به برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی می نمایند که داوطلبان باید مجددا با مراجع به سایت نمونه دولتی استان خود ثبت نام تکمیل طرفیت مدارس نمونه دولتی را انجام دهند.

داوطلبان عزیز در صورتی که نیاز به مشاوره تحصیلی داشته باشند و برای پاسخگویی به هرگونه سوال درباره آزمون مدارس نمونه دولتی می توانند از مشاوران گروه آموزشی سفید کمک بگیرند. برای ارتباط با مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید

9099071375

پاسخگویی همه روزه از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کانال تلگرام تیزهوشان

در صورتی در حال تحقیق درباره مدارس هستید مطالب ، میزان شهریه مدارس تیزهوشان ، میزان شهریه مدارس غیرانتفاعی  ، ثبت نام مدارس تیزهوشان ، ثبت نام مدارس شاهد می تواند برای شما مفید باشد.

منابع:ثبت نام مدارس نمونه دولتی



:: برچسب‌ها: دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97 , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد ، دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه پیام نور؛دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97،زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97،تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزادتکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ورودی بهمن،مشاورا انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 96-97، زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،،دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد،تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96 , زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد,تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96,تعداد واحدهای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96,شهریه ترم های بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,زمان ونحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96 ,
تاریخ :
بازدید : 99
نویسنده : سامانه ندای مشاور

ثبت نام کنکور سراسری

ثبت نام کنکور سراسری

ثبت نام کنکور سراسری

یکی از چالش های پیش رو برای فارغ التحصیلان دوره متوسطه دوم در کشور ما، رقابت در کنکور سراسری میباشد. همانطور که میدانید، کنکور سراسری برای دانش آموزان عزیز و حتی خانواده های دانش آموزان به یک دغدغه و چالش تبدیل شده است و دانش آموزان عزیز تمام تلاش و وقت خود را برای آمادگی و شرکت در کنکور سراسری میگذراند تا کسب رتبه ای قابل قبول در کنکور سراسری نتیجه تلاش خود را ببینند و هم چنین خانواده ها با حمایت از دانش آموزان خود ( مثل تهیه جزوات کنکور ، ثبت نام در کلاسهای تقویتی کنکور و آزمون های آزمایشی کنکور ) انتظار دارند که دانش آموزان رتبه قبولی در کنکور سراسری را کسب کرده و با کسب نتیجه مناسب در رشته دلخواه و دانشگاه های مورد نظر قبول شوند.

زمان و نحوه ثبت نام کنکور سراسری

زمان ثبت نام : مجری ثبت نام و برگزاری ثبت نام کنکور سراسری، سازمان سنجش و آموزش کشور می باشد و بر اساس تقویم زمانی سازمان سنجش، ثبت نام کنکور طبق روال هرساله به صورت کشوری و معمولا از نیمه دوم دی ماه شروع میشود و ثبت نام آزمون بصورت اینترنتی از طریق سایت www.sanjesh.org صورت می گیرد و همه داوطلبان و متقاضیان شرکت در گروه های پنج گانه آزمون سراسری ، باید در بازه زمانی تعیین شده اقدام به ثبت نام در گروه های آزمایشی مورد نظر کنند. ثبت نام کنکور سراسری در پنج گروه به شرح ذیل انجام میگیرد:

ثبت نام کنکور سراسری گروه ریاضی و فیزیک

ثبت نام کنکور سراسری گروه علوم تجربی

ثبت نام کنکور سراسری  گروه علوم انسانی

ثبت نام کنکور سراسری گروه هنر

ثبت نام کنکور سراسری گروه زبان

هر یک از داوطلبان میتوانند علاوه بر شرکت در یکی از گروه های اصلی ( کنکور ریاضی و فیزیک، کنکور تجربی و کنکور انسانی ) ، میتوانند در یکی از گروه های شناور ( کنکور هنر و کنکور زبان ) نیز ثبت نام کنند.

کانال تلگرام گروه آموزشی سفید

همانطور که گفتیم ثبت نام در گروه های آزمایشی کنکور سراسری در بازه زمانی مشخصی که از طریق سازمان سنجش اعلام می شود صورت میگیرد و همه متقاضیان باید قبل از اقدام به ثبت نام ، دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری را دریافت کنند. داوطلبان و متقاضیان شرکت در ثبت نام کنکور سراسری توجه نمایند که دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری شامل تمامی اطلاعات مربوط به ثبت نام کنکور ، شرایط عمومی و اختصاصی کنکور سراسری ، تاثیر سهمیه ها در کنکور سراسری ، زمانبندی برگزاری کنکور سراسری و اعلام نتایج کنکور سراسری و زمان انتخاب رشته کنکور سراسری و ... می باشد. دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری از طریق سایت سنجش امکانپذیر می باشد.

نحوه ثبت نام در کنکور سراسری: داوطلبان عزیز پس از مطالعه دفترچه راهنمای کنکور، میتوانند با خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور و دریافت سریال ثبت نام کنکور، وارد سیستم ثبت نام  شوند و مطابق با راهنمای ثبت نام، مشخصات هویتی و داوطلبی خود را ثبت کنند و گروه آزمایشی خود را انتخاب کنند.

در ثبت نام کنکور سراسری، داوطلبانی که تمایل به شرکت در رشته های دانشگاه پیام نور ودانشگاه غیر انتفاعی میباشند باید علاوه بر خرید کارت اعتباری مربوط به ثبت نام کنکور سراسری، سریال علاقه مندی به ثبت نام رشته های دانشگاه پیام نور و غیر اتفاعی را نیز تهیه نمایند تا پس از اعلام نتایج کنکور سراسری،مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی نیز باشند.

میزان شهریه دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی – غیردولتی

کد سوابق تحصیلی چیست؟

در سالهای اخیر داوطلبان برای شرکت در کنکور سراسری میبایست ابتدا کد سوابق تحصیلی خود را تهیه نموده تا بتوانند مجاز به ثبت نام باشند.

کد سوابق تحصیلی شامل کد سوابق تحصیلی دیپلم و کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی میباشد که متقاضیان عزیز برای دسترسی به کد سوابق تحصیلی خود باید کد دانش آموز و کد منطقه اخذ دیپلم و کد منطقه اخذ پیش دانشگاهی را داشته باشند.

نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی : داوطلبان عزیز برای گرفتن کد سوابق تحصیلی در ابتدا باید وارد سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به آدرس dipcode.medu.ir شده و با  وارد کردن مشخصات داوطلبی خود وارد صفحه تایید نمرات دیپلم و تایید نمرات پیش دانشگاهی شده و پس از تایید اطلاعات، کد سوابق تحصیلی خود را اخذ نمایند.

داوطلبان عزیز میتوانند برای دریافت مشاوره تحصیلی و اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت نام کنکور سراسری( تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور، تاثیر سهمیه ها در کنکور، شرایط پذیرش دانشگاه فرهنگیان ، شرایط پذیرش دانشگاه های خاص در کنکور ، ترمیم معدل دیپلم و...) میتوانند با مشاورین گروه آموزشی سفید در تماس باشند.

9099071375

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

منابع:ثبت نام کنکور سراسری

 



:: برچسب‌ها: دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97 , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد ، دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه پیام نور؛دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97،زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97،تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزادتکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ورودی بهمن،مشاورا انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 96-97، زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،،دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد،تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96 , زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد,تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96,تعداد واحدهای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96,شهریه ترم های بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,زمان ونحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96 ,
تاریخ :
بازدید : 117
نویسنده : سامانه ندای مشاور

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 96-97

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 96-97

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 96-97

دانشگاه آزاد اسلامی برای سال تحصیلی جدید ثبت نام بدون آزمون انجام می دهد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 5 سالی می باشد که اجرا می شود و داوطلبان به راحتی می توانند وارد این دانشگاه شده و در رشته دلخواه خود ادامه تحصیل دهند. البته ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد یک سری شرایط دارد که باید داوطلبان آن را مد نظر داشته باشند.

قبل از اینکه وارد بحث نحوه ثبت نام شویم ابتدا یک توضیح کوتاهی درباره مقاطع تحصیلی که بدون آزمون می توان در آن ها ثبت نام کرد می دهیم:

مقاطع تحصیلی بدون آزمون دانشگاه آزاد 96-97

به طور کلی شما برای ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه آزاد می توانید در 6 مقطع اقدام نمایید که این شش مقطع عبارتند از:

1- ثبت نام بدون آزمون کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد

2- ثبت نام بدون آزمون کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد

3- ثبت نام بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

4- ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته ( کاردانی به کارشناسی ) دانشگاه آزاد

5- ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

6- ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد

هر کدام از این مقاطع یک سری شرایط خاص برای پذیرش دارند که باید داوطلب حتما این شرایط را داشته باشد خب به ترتیب هر کدام را بصورت کامل توضیح می دهیم چون مراحل ثبت نام همه این مقاطع مشابه هم می باشد در پایین صفحه نحوه ثبت نام بطور کلی بیان شده است در این مرحله ویژگی های و شرایط هر مقطع را بیان می کنیم.

ثبت نام بدون آزمون کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد

ثبت نام کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد بیش تر مختص دانش آموزان فنی حرفه ای و هنرستانی می باشد. برای ثبت نام در مقطع کاردانی پیوسته شما نیازی به داشتن مدرک پیش دانشگاهی ندارید و با مدرک دیپلم می توانید در این مقطع ثبت نام کنید. محدودیتی که در ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد وجود دارد این است که شما مجاز نیستید هر رشته ای که خواستید را انتخاب نمایید.

برای مثال شما اگر دیپلم معماری دارید دیگر در رشته برق نمی توانید ثبت نام نمایید. پس مد نظر داشته باشید که محدودیت انتخاب دارید در این مقطع رشته تربیت بدنی استثنا بوده و همه می توانند در این رشته ثبت نام کنند.

تلگرام دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون آزمون کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد بیش تر مختص دانش آموزان نظری می باشد زیرا که برای ورود به این مقطع حتما نیاز به مدرک پیش دانشگاهی دارید. تفاوت عمده کاردانی پیوسته و ناپیوسته در همین موضوع می باشد که کاردانی ناپیوسته نیاز به مدرک پیش دانشگاهی دارد. همچنین شما در این مقطع مجاز هستید هر رشته ای که خواستید انتخاب نمایید.

برای مثال اگر شما دیپلم تجربی دارید می توانید در رشته هایی مثل برق یا رشته های انسانی ثبت نام کنید و در انتخاب رشته محدودیتی ندارید. رشته دامپزشکی که رشته پر طرفداری می باشد در این مقطع بصورت بدون کنکور ارائه می شود.

ثبت نام بدون آزمون کاردانی به کارشناسی ( کارشناسی ناپیوسته ) دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد مختص دانشجویانی می باشد که مدرک کاردانی خود را اخذ کرده اند زیرا که بقیه داوطلبان در صورتی که مدرک مقطع بالاتر را داشته باشند اگر مدرک کاردانی را نگرفته باشند در این مقطع نمی توانند ثبت نام نمایم. برای مثال دانشجویی که به صورت کارشناسی پیوسته خوانده و مدرک لیسانس را گرفته باشد در این مقطع نمی تواند ثبت نام نماید زیرا مدرک کاردانی را ندارد.

در ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مقطع کاردانی به کارشناسی شما مجاز هستید بدون توجه به رشته کاردانی خود هر رشته ای که خواستید انتخاب نمایید فقط در صورتی که رشته انتخابی شما با رشته مقطع کاردانی شما متفاوت باشد در این صورت بین 8 تا 12 واحد پیش نیاز باید بگذرانید.

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد محبوب ترین مقطع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می باشد که اکثر داوطلبان در این مقطع ثبت نام می کنند. برای ثبت نام در این مقطع شما باید حتما مدرک پیش دانشگاهی داشته باشید. در این مقطع شما مجاز هستید بدون توجه به مدرک دیپلمتان هر رشته ای که خواستید انتخاب نمایید.

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بر خلاف سایر مقاطع دارای شرایط خاص می باشد و هر داوطلبی با هر شرایطی مجاز نمی باشد در این مقطع ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد را انجام دهد. برای اطلاع از شرایط کامل این مقطع می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد نیز دارای شرایط خاصی می باشد که هر داوطلبی با هر شرایطی نمی تواند در این مقطع ثبت نام نماید. ثبت نام بدون آزمون در این مقطع به دو صورت انجام می شود :

1- ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد

2- ثبت نام دکتری پژوهش محور دانشگاه آزاد

که برای اطلاع از شرایط هر کدام به لینک های بالا مراجعه نمایید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96-97

نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد

خب الان که همه شرایط و ویژگی های مقاطع مختلف را آموختیم برویم سر اصل مطلب. برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ابتدا باید وارد سایت azmoon.org شوید. با ورود به سایت www.azmoon.org لیست مقاطع تحصیلی که بصورت بدون کنکور ثبت نام می کند را مشاهده می کنید ( البته در زمان شروع ثبت نام ). بعد با توجه به توضیحات بالا یکی از مقاطع تحصیلی را که به شرایط ما نزدیک تر است را انتخاب می کنیم.

با انتخاب این گزینه وارد صفحه ای می شویم که در سمت راست چندین منو وجود دارد که گزینه های مهم این منو دریافت دفترچه راهنما ، خرید کارت اعتباری ثبت نام ، جدول محل های دانشگاهی می باشند. دفترچه راهنما که شرایط ثبت نام را بیان کرده و مرکز به مرکز رشته های ارائه شده را توضیح داده است. گزینه جدول محل های دانشگاهی بسیار مهم می باشد که شما با کلیک بر روی این گزینه وارد یک صفحه می شوید که دارای دو سیستم جستجو می باشد یکی بر اساس رشته که مثلا رشته حسابداری را انتخاب می کنید و نشان می دهد کدام مراکز این رشته را دارند و یکی بر اساس واحد های دانشگاهی که شما مثلا دانشگاه آزاد تهران مرکز را انتخاب می کنید و نشان می دهد این مرکز چه رشته هایی را بصورت بدون کنکور ارائه می دهد.

ثبت نام بدون آزمون اینترنتی دانشگاه آزاد

بعد از این که رشته و محل دانشگاهی را انتخاب کردید کد رشته 5 رقمی و کد دانشگاهی 3 رقمی را یادداشت کنید که در مراحل ثبت نام لازم خواهید داشت.

در مرحله بعد وارد خرید کارت اعتباری ثبت نام شوید در این مرحله ابتدا مقطع را انتخاب کرده و سپس به سیستم پرداخت آنلاین بانکی وارد می شوید و با انجام پرداخت که تقریبا نزدیک 40 هزار تومان می باشد یک نام کاربری و رمز عبور دریافت می کنید که باید آن ها را یادداشت کنید.

سپس از منو بالا بر روی گزینه ثبت نام جدید کلیک کرده و در مرحله بعد نام کاربری و رمز عبوری را که خریداری کرده اید را وارد کرده و وارد صفحه ای میشوید که باید بطور کامل اطلاعات خود را در آن صفحه وارد کنید تا ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد شما تکمیل گردد. در آخر صفحه کد رشته و محل دانشگاهی را وارد می کنید و یک عکس اسکن شده از شما می خواهد که آن را نیز وارد می کنید و در آخر با زدن گزینه ثبت به شما یک کد رهگیری می دهد که شما باید از این صفحه پرینت بگیرید. در این مرحله ثبت نام بدون آزمون اینترنتی دانشگاه آزاد شما تمام شده است.

تلگرام دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون آزمون حضوری دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد زمانی تمام می شود که شما بعد از تکمیل کردن ثبت نام اینترنتی که در بالا گفته شد و با پرینت ثبت نام اینترنتی و مدارک لازم مانند عکس ، کپی شناسنامه و کارت ملی ، مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی بعد از یک هفته از زمان ثبت نام به واحد دانشگاهی مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

داوطلبان عزیز در صورتی که نیاز به مشاوره تحصیلی داشته باشید و یا در مراحل ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد و انجام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانید از مشاوران مرکز گروه آموزشی سفید کمک بگیرید. برای ارتباط با مشاوران مرکز با تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید:

9099071375

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

در صورتی که در حال تحقیق درباره دانشگاه ها هستید مطالب ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، میزان شهریه دانشگاه آزاد ، میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی ، میزان شهریه دانشگاه پیام نور می تواند برای شما مفید باشد

منابع:ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 96-97



:: برچسب‌ها: دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97 , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد ، دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه پیام نور؛دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97،زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97،تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزادتکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ورودی بهمن،مشاورا انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 96-97، زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،،دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد،تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96 , زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد,تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96,تعداد واحدهای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96,شهریه ترم های بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,زمان ونحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96 ,
تاریخ :
بازدید : 120
نویسنده : سامانه ندای مشاور

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

اکثر دانشجویان مقطع کارشناسی به فکر ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر دانشگاهی (تحصیلات تکمیلی) میباشند و بسیاری از داوطلبان معمولا یکسال مانده به دوره کارشناسی، برنامه ریزی خود را برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد آغاز مینمایند تا در رشته مورد نظر خود در مقطع کارشناسی ارشد موفق به ادامه تحصیل شوند. کنکور کارشناسی ارشد از آنجایی مهم میباشد که بسیاری از داوطلبان بعد از تحصیل در دوره کارشناسی، تصمیم به تغییر رشته در کارشناسی ارشد میکنند و از طرفی هم ظرفیت پذیرش دانشگاه ها در مقطع کارشناسی ارشد بسیار محدود تر میباشد، که باعث بالا رفتن سطح رقابت در کنکور کارشناسی ارشد می شود.

داوطلبانی که تصمیم به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد دارند، ابتدا باید از زمان بندی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد اطلاع داشته باشند. ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد در سالهای گذشته به دو  صورت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد  سراسری ( دانشگاه های سراسری دولتی روزانه ، شبانه ، پردیس های خودگردان ، غیرانتفاعی ، پیام نور ، مجازیثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد انجام میگرفت ولی از سال 95 تصمیم به ادغام نمودن کنکور کار شناسی ارشد سراسری و کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد گرفته شد که پس از آن ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه های دولتی و ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد به صورت هم زمان صورت می پذیرد و در واقع یک آزمون مشترک برای مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه دولتی و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد برگزار میشود که همه ی داوطلبان  باید در جلسه آزمون شرکت کنند تا مجاز به انتحاب رشته در مقطع کارشناسی ارشد گردند.

بنابراین کنکور ارشد دانشگاه های دولتی و کنکور ارشد دانشگاه آزاد بصورت همزمان و در اصل یک آزمون میباشند ولی با این تفاوت که انتخاب رشته دانشگاه سراسری و انتخاب رشته دانشگاه آزاد جدا از هم میباشد و دفترچه جداگانه ای در قالب دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری و دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد منتشر می شود.

کانال تلگرام گروه آموزشی سفید

زمان و نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

بر اساس روال هرساله، ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد معمولا دی ماه شروع میشود و همه متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد باید از طریق مراجعه به سایت سنجش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

داوطلبان عزیز باید توجه داشته باشند که قبل از هرگونه اقدام برای ثبت نام ، ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را دانلود و مطالعه نمایند. دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد شامل شرایط و نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ، شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش کنکور کارشناسی ارشد ، تاثیر سهمیه ها در کنکور کارشناسی ارشد ، مراحل ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، نحوه گزینش مقطع کارشناسی ارشد و...میباشد.

متقاضیان شرکت کننده در کنکور کارشناسی ارشد باید توجه داشته باشند که هر داوطلبی مجاز به شرکت در همه مجموعه های امتحانی میباشد و داوطلبان میتوانند در مقطع کارشناسی ارشد اقدام به تغییر رشته نمایند و در مجموعه امتحانی مورد علاقه خود آزمون بدهند.

هم چنین هر داوطلبی فقط مجاز به شرکت در یک مجموعه امتحانی میباشد و باید در زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد مجموعه امتحانی خود را مشخص نماید و کد رشته امتحانی ( کد رشته امتحانی اصلی ) را در فرم ثبت نام درج نماید. داوطلبانی که علاقه مند به شرکت در رشته امتحانی دیگری، علاوه بر مجموعه امتحانی اصلی خود میباشند میتوانند با خرید کارت اعتباری آزمون کارشناسسی ارشد ، از لیست رشته های شناور کارشناسی ارشد رشته های امتحانی دوم را انتخاب نمایند. البته داوطلبان باید دقت نمایند که باید شرایط شرکت در رشته شناور را داشته باشند تا مجاز به ثبت نام در مجموعه امتحانی دوم باشند.

ویرایش ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد: پس از اینکه مدت زمان تعیین شده برای ثبت نام متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد به اتمام رسید، فرصتی مجدد برای ویرایش اطلاعات داوطلبان در نظر گرفته می شود. زمان ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد معمولا نیمه دوم فروردین می باشد و داوطلبان در صورتی که نیاز به ویرایش اطلاعات هویتی و تغییر معدل کارشناسی را داشته باشند میتوانند اقدام به ویرایش اطلاعات خود نمایند.

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد

آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بر اساس تقویم زمانی سازمان سنجش اردیبهشت ماه برگزار می شود و داوطلبان شرکت کننده در گروه های آموزشی مختلف باید در روز تعیین شده در جلسه کنکور ارشد حضور داشته باشند.

کانال تلگرام گروه آموزشی سفید

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد : بر اساس زمان بندی آزمون ورودی تکمیلات تحصیلی داوطلبان عزیز باید چند روز مانده به روز برگزاری آزمون کارشناسی ارشد اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد نمایند تا مجاز به شرکت در جلسه آزمون کارشناسی ارشد باشند. دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد از طریق سایت sanjesh.org میباشد که شامل شماره داوطلبی و آدرس حوزه امتحانی می باشد.

مشاورین گروه آموزشی سفید آماده ارائه مشاوره تحصیلی و انجام دقیق و مرحله به مرحله ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد برای داوطلبان عزیز می باشند و همچنین داوطلبان میتوانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی درباره شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد و دریافت منابع آزمون کنکور کارشناسی ارشد با مشاورین ما تماس بگیرند.

9099071375

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

گر در حال تحقیق درباره دانشگاه ها هستید مطالب ، ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ،ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ، میزان شهریه دانشگاه پیام نور ، میزان شهریه دانشگاه آزاد می تواند برای شما مفید باشد.

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

منابع:ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد



:: برچسب‌ها: دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97 , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد ، دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه پیام نور؛دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97،زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97،تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزادتکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ورودی بهمن،مشاورا انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 96-97، زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،،دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد،تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96 , زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد,تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96,تعداد واحدهای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96,شهریه ترم های بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,زمان ونحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96 ,
تاریخ :
بازدید : 110
نویسنده : سامانه ندای مشاور

ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی

ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی

ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی

رشته های پیراپزشکی از رشته های بسیار پرطرفدار بوده و هست و همیشه داوطلبان بسیار زیادی تمایل دارند در این رشته ها ثبت نام نمایند. رشته های پیراپزشکی بدلیل داشتن شرایط کاری بهتر و درآمد نسبتا بهتر نسبت به رشته های دیگر سبب شده اند داوطلبان زیادی خواهان ورود به این رشته ها باشند. رشته های پیراپزشکی شامل رشته های زیادی مانند: علوم آزمایشگاهی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، بهداشت حرفه ای ، رادیولوژی و... می باشد. در دو سال اخیر ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی انجام می شود ولی با این تفاوت که هر کسی با هر شرایطی نمی تواند در این رشته ها ثبت نام نماید. با ادامه مقاله همراه باشید تا از شرایط ثبت نام بدون کنکور پیراپزشکی مطلع گردید.

ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی در مقطع کاردانی صورت می پذیرد

ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی در مقطع کاردانی ناپیوسته انجام می گیرد. خب منظور از کاردانی ناپیوسته چیست؟ منظور از کاردانی ناپیوسته این است که گرچه مقطع کاردانی است ولی شما برای ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور حتما نیاز به مدرک پیش دانشگاهی دارید و بدون داشتن مدرک پیش دانشگاهی نمی توانید در این رشته ها  ثبت نام کنید.

کانال تلگرام گروه آموزشی سفید

ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی بر اساس سوابق تحصیلی می باشد

ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی براساس سوابق تحصیلی می باشد. خب منظور از براساس سوابق تحصیلی می باشد چیست؟ منظور از ثبت نام براساس سوابق تحصیلی در واقع همان معدل کتبی دیپلم می باشد و گزینش براساس معدل کتبی دیپلم می باشد.

خب با چه معدلی می توان در این رشته ها ثبت نام کرد؟ برای ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی محدودیت معدل وجود ندارد و با هر معدلی می توان در این رشته ها ثبت نام کرد ولی خب شانس قبولی برای معدل های پایین 15 خیلی ضعیف می باشد.

ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی برای تعداد خاصی از رشته ها می باشد

ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی برای تمامی رشته های پیراپزشکی صورت نمی پذیرد و تنها تعداد محدودی از رشته های پیراپزشکی پذیرش دارند. خب با این تفاسیر کدام رشته های پیراپزشکی بدون کنکور می باشد؟

رشته های بدون آزمون پیراپزشکی که پذیرش دارند عبارتند از: اتاق عمل ، بهداشت عمومی - بهداشت خانواده ، بهداشت حرفه ای ، بهداشت عمومی - مبارزه با بیماری ها ، بهداشت محیط ، تکنسین سلامت دهان ، علوم آزمایشگاهی ، مامایی ، مدارک پزشکی ، هوشبری

ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی در مناطق خاصی انجام می پذیرد

ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی برای تمامی شهرها و مناطق انجام نمی پذیرد بلکه این رشته ها بیش تر در مناطق محروم پذیرش دارند و در مناطق دیگر پذیرش ندارند. در واقع ثبت نام بدون کنکور پیراپزشکی طرحی است برای تکمیل نیرو در مناطق محروم.

ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی دارای تعهد خدمت می باشند

همانگونه که گفته شد رشته های بدون کنکور پیراپزشکی دارای تعهد خدمت می باشند. خب منظور از تعهد خدمت چیست؟ منظور از تعهد خدومت این است که شما باید سه برابر مدت تحصیلتان باید در منطقه محروم بمانید و خدمت خود را انجام دهید و در این مدت حق ادامه تحصیل ندارید. برای مثال اگر شما دو ساله مدرک کاردانی خود را بگیرید شش سال باید در منطقه محروم مانده و تعهد خود را انجام دهید و در این شش سال حق ادامه تحصیل ندارید.

رشته های بدون کنکور پیراپزشکی شهریه ای ندارند

بله شما با پذیرش در رشته های بدون کنکور پیراپزشکی هیچ پرداخت شهریه ای انجام نمی دهید و بصورت دوره روزانه تحصیل می کنید که در قبال این تعهد خدومت سه برابر مدت تحصیل را می دهید.

آیا در طول دوره انجام تعهد در رشته های بدون کنکور پیراپزشکی حقوقی دریافت می کنیم؟

جواب به این سوال بله می باشد. شما با پذیرش در این رشته ها و پایان مدت تحصیل با شروع دوران تعهد حقوق کارمندی وزارت بهداشت را تا پایان دوره تعهد دریافت می کنید که معمولا بالای دو ملیون در ماه می باشد. و بعد از پایان دوران تعهد بستگی به خودتان دارد که ادامه داده یا در محل دیگری مشغول به کار باشید.

کانال تلگرام گروه آموزشی سفید

ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی دارای مصاحبه می باشند

ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی بصورت نیمه متمرکز بوده و دارای مصاحبه می باشد که در صورت قبولی براساس سوابق تحصیلی دعوت به مصاحبه شده و در صورت قبولی در مصاحبه وارد رشته  دانشگاه مورد نظر می شوند.

داوطلبان عزیز برای دیدن رشته محل های دارای پذیرش بدون کنکور پیراپزشکی می توایند از تصاویر زیر استفاده کنید.

پیراپزشکی بدون کنکور

 

ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی

 

رشته های بدون کنکور پیراپزشکی

در آخر داوطلبان عزیز در صورتی که نیاز به مشاوره تحصیلی برای تمامی دانشگاه ها و تمامی مقاطع داشته باشند می توانند از مشاوران مرکز گروه آموزشی سفید کمک بگیرند. برای ارتباط با مشاوران مرکز با تلفن ثابت شماره زیر را شماره گیری کنید.

9099071375

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان عزیز در صورتی که در حال تحقیق درباره دانشگاه ها می باشید مطالب ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، میزان شهریه دانشگاه آزاد ، میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی ، میزان شهریه دانشگاه پیام نور می تواند برای شما مفید باشد.

منابع:ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی

 

 



:: برچسب‌ها: دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97 , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد ، دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه پیام نور؛دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97،زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97،تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزادتکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ورودی بهمن،مشاورا انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 96-97، زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،،دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد،تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96 , زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد,تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96,تعداد واحدهای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96,شهریه ترم های بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,زمان ونحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96 ,
تاریخ :
بازدید : 105
نویسنده : سامانه ندای مشاور

دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96-97

دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96-97

دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96-97

انتخاب رشته کنکور سراسری یکی از حساس ترین مقاطع تحصیلی هر دانش آموز می باشد که می تواند آینده و مسیر زندگی یک داوطلب را بطور کامل تغییر دهد. همانگونه که می دانید کنکور سراسری و دانشگاه آزاد چند سالی است که ادغام شده اند و این دو دانشگاه در انتخاب رشته از هم جدا می شوند. انتخاب رشته کنکور سراسری در سایت sanjesh.org صورت می پذیرد ولی انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سایت آزمون این دانشگاه به نشانی azmoon.org صورت می پذیرد.

سایت دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96-97

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96-97 نیز در همین سایت www.azmoon.org قرار می گیرد. داوطلبان عزیز برای دانلود دفترچه به این سایت وارد شده و در ابتدای صفحه لینکی با عنوان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96-97 قرار داده شده است که باید روی این لینک کلیک کنید. با کلیک بر روی این لینک وارد صفحه ای می شوید که در منو سمت راست چندین گزینه وجود دارد که یکی از گزینه ها دانلود دفترچه راهنما می باشد. که با کلیک بر روی این گزینه می توانید دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96-97 را دانلود نمایید.

در زیر لینک دریافت دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96-97 در منو سمت راست گزینه ای به نام محل های دانشگاهی نیز قرار داده شده است که با کلیک بر روی این گزینه می توانید بصورت آنلاین رشته ها و محل های دانشگاهی را چک کنید که بسیار راحت تر می باشد. در این صفحه دو روش جستجو قرار داده شده است که در یک روش براساس نوع رشته جستجو می کنید و در روش دیگر براساس نوع دانشگاه.

برای مثال شما در بخش اول رشته مهندسی برق را انتخاب می کنید که به صورت لیست وار نشان می دهد کدام دانشگاه ها این رشته را می پذیرند. در حالت دوم شما یک واحد دانشگاهی مثلا تهران جنوب را انتخاب می کنید و لیست رشته های ارائه شده این دانشگاه را نشان می دهد.

تلگرام دانشگاه آزاد

لینک دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96-97

در این قسمت نیز لینک دریافت دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96-97 به محض منتشر شدن قرار داده می شود که می توانید با کلیک بر روی لینک زیر دفترچه رو دانلود کنید.

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96-97

مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96-97

داوطلبان عزیز در صورت نیاز به مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96-97 می توانید با مشاوران مرکز گروه آموزشی سفید با سابقه چندین ساله در زمینه انتخاب رشته حضوری و تلفنی در ارتباط باشید. برای ارتباط با مشاوران مجرب مرکز از طریق تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید:

9099071375

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

مطالب انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97 ، دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97 ، انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96-97 ، تکمیل ظرفیت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96-97 ، تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97 می تواند برای شما مفید باشد.

برای ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه ها می توانید از مطالب ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی استفاده کنید.

منابع:دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96-97



:: برچسب‌ها: دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97 , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد ، دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه پیام نور؛دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97،زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97،تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزادتکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ورودی بهمن،مشاورا انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 96-97، زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،،دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد،تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96 , زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد,تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96,تعداد واحدهای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96,شهریه ترم های بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,زمان ونحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96 ,
تاریخ :
بازدید : 99
نویسنده : سامانه ندای مشاور

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97

انتخاب رشته کنکور سراسری یکی از حساس ترین و پر استرس ترین مراحل تحصیلی یک دانش آموز می باشد که می تواند نقش بسیار مهمی را در مسیر زندگی یک داوطلب ایفا کند. بسیاری از افرادی که در زمینه کنکور فعالیت دارند بر این عقیده اند که حساسیت و نقش تعیین کنندگی انتخاب رشته کنکور سراسری از خود آزمون کنکور بیشتر می باشد و حتما باید با شناخت و اطلاعات کامل داوطلبان انتخاب رشته را انجام داده و دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97 را بطور کامل مطالعه نمایند.

سایت دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می گردد. داوطلبان برای دانلود دفترچه باید ایتدا وارد سایت www.sanjesh.org شده و پس از ورود به این سایت در سمت راست چندین منوی رنگی دیده می شود که داوطلبان باید روی منوی قرمز رنگ که اسم سراسری دارد کلیک نمایند. بعد از ورود به این صفحه ابتدای صفحه دو لینک وجود دارد که یکی انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97 و دیگری دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97 می باشد.

بعد از کلیک بر روی دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری وارد صفحه ای می شوید که در این صفحه بخش های مختلف صفحه از هم جدا شده اند. در این صفحه دفترچه پنج گروه اصلی تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان بصورت جداگانه قرار داده شده است. دفترچه توضیحات و پیوست ها نیز که برای همه گروه ها یکسان می باشد نیز برای دانلود قرار داده شده است.

لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97

برای راحتی شما داوطلبان عزیز لینک دانلود دفترچه در این بخش قرار داده می شود تا با کلیک بر روی این لینک ها براحتی دفترچه را دانلود کنید

دفترچه انتخاب رشته تجربی کنکور سراسری 96-97

دفترچه انتخاب رشته ریاضی کنکور سراسری 96-97

دفترچه انتخاب رشته انسانی کنکور سراسری 96-97

دفترچه انتخاب رشته زبان کنکور سراسری 96-97

دفترچه انتخاب رشته هنر کنکور سراسری 96-97

کانال تلگرام گروه آموزشی سفید

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97

داوطلبان عزیز در صورت نیاز به مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97 می توانید با مشاوران مرکز گروه آموزشی سفید با سابقه چندین ساله در زمینه انتخاب رشته حضوری و تلفنی در ارتباط باشید. برای ارتباط با مشاوران مجرب مرکز از طریق تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید:

9099071375

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

مطالب انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97 ، دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96-97 ، انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96-97 ، تکمیل ظرفیت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96-97 ، تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97 می تواند برای شما مفید باشد.

برای ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه ها می توانید از مطالب ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی استفاده کنید.

منابع:دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97



:: برچسب‌ها: دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97 , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد ، دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه پیام نور؛دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97،زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97،تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزادتکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ورودی بهمن،مشاورا انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 96-97، زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،،دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد،تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96 , زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد,تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96,تعداد واحدهای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96,شهریه ترم های بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,زمان ونحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96 ,
تاریخ :
بازدید : 126
نویسنده : سامانه ندای مشاور

انتخاب رشته کنکور سراسری 96

انتخاب رشته کنکور سراسری 96

انتخاب رشته کنکور سراسری 96

انتخاب رشته کنکور سراسری یکی از مهمترین و حساسترین مراحل برای داوطلبان ورود به دانشگاه می باشد و اکثر داوطلبان پس از شرکت در جلسه کنکور سراسری لحظات پر استرسی را تا انتشار نتایج کنکور سپری می کنند تا با اطلاع از رتبه کسب شده خود در گروه آموزشی خود اقدام به انتخاب رشته نمایند.

در انتخاب رشته کنکور سراسری به خصوص انتخاب رشته تجربی، انتخاب رشته ریاضی و انتخاب رشته انسانی ، داوطلبان همواره با ابهامات و سوالاتی مواجه می شوند که در این مقاله سعی داریم به توضیح آنها بپردازیم.

زمان و نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری

پس از ادغام شدن کنکور سراسری دانشگاه سراسری و  دانشگاه آزاد همواره این سوال برای داوطلبان پیش می آید که آیا زمان انتخاب رشته دانشگاه دولتی و انتخاب رشته دانشگاه آزاد همزمان می باشد؟ باید بگویم که انتخاب رشته کنکور سراسری و انتخاب رشته دانشگاه آزاد بصورت مجزا از هم صورت می گیرد.

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 96 : انتخاب رشته کنکور سراسری که شامل انتخاب رشته دانشگاه های سراسری ، انتخاب رشته پردیس های خودگردان ، انتخاب رشته دانشگاه های پیام نور و انتخاب رشته دانشگاه های غیر انتفاعی میباشد در واقع  پس از اینکه نتایج کنکور سراسری در نیمه اول مرداد ماه اعلام شد داوطلبان میتوانند دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری را از سایت سازمان سنجش www.sanjesh.org  و یا از طریق همین سایت دریافت نمایند و از لیست رشته ها و دانشگاه های موجود در دفترچه انتخاب رشته کنکور اطلاع داشته باشند تا با آگاهی کامل آماده انتخاب رشته کنکور سراسری  که از نیمه دوم مرداد ماه شروع میشود باشند. پس با شروع انتخاب رشته کنکور سراسری ، دفترچه انتخاب رشته کنکور در قالب (دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی ،  دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی ، دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی ، دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر و زبان ) منتشر می شود و داوطلبان می توانند براحتی دانلود کرده و دریافت نمایند.

زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 96 : همانطور که گفته شد انتخاب رشته دانشگاه آزاد بصورت مجزا می باشد و معمولا یک هفته پس از اتمام  انتخاب رشته کنکور سراسری شروع می شود. انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد از طریق سایت معاونت سنجش دانشگاه آزاد به نشالنی اینترنتی www.azmoon.org انجام می گیرد که داوطلبان باید ابتدا دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد را از طریق همین سایت دریافت کنند و با اطلاع از لیست رشته ها و دانشگاه ها در گروه امتحانی خود اقدام به انتخاب رشته نمایند.

روش صحیح در انتخاب رشته کنکور

قبل از اینکه در مورد نحوه انتخاب رشته صحیح توضیح دهیم باید بگوییم که هر داوطلبی که مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری شده باشد میتواند 150 رشته محل ( 150 انتخاب برای دانشگاه های سراسری و 150 انتخاب برای دانشگاه آزاد) را فقط از گروه امتحانی خود بر اساس علاقه و رتبه کسب شده خود انتخاب کنند.

پس متوجه میشویم که در انتخاب رشته کنکور سراسری تقریبا دستمان باز می باشد و میتوانیم با انتخاب رشته صحیح و آگاهانه و اولویت بندی بهتر رشته ها و دانشگاه ها، شانس بالایی را برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقمون داشته باشیم.

داوطلبان عزیز در اینجا توجه شما را به چند نکته اساسی در نحوه اولویت بندی رشته ها و دانشگاه ها جلب می کنیم تا انشالله با یک اولویت بندی دقیق و صحیح در انتخاب رشته کنکور، در رشته مورد علاقه خود قبول شوید.

کانال تلگرام گروه آموزشی سفید

اصل مهم در انتخاب رشته کنکور، توجه به رتبه کنکور داوطلب و رتبه آخرین نفر قبولی در رشته های مختلف و آخرین رتبه قبولی در دانشگاه ها می باشد تا اولویت بندی انتخاب هایمان را بر اساس رتبه خود انجام دهیم. بدین صورت که در تکمیل فرم انتخاب رشته باید اولویت با انتخاب های رویایی و آرمانی داوطلب باشد ، یعنی از 150 انتخاب ممکن ، داوطلب باید تقریبا 30 رشته محل از انتخاب های آرمانی خود (شامل رشته هایی که آرزوی قبولی هر داوطلبی می باشد ) حتی اگر شانس قبولی کمتری داشته باشد را انتخاب کند.

در انتخاب های 30 تا 80 ، داوطلب باید انتخابی واقع بینانه داشته باشد و رشته هایی را انتخاب کند که بصورت خوشبینانه میتوان در آنها قبول شد.

 از انتخاب 80 تا 130 نیز میتوان رشته هایی را انتخاب کرد که احتمال قبولی در آنها بسیار بالاست و با توجه به رتبه داوطلب، شانس بالایی برای قبولی می باشد و در انتخاب 20 رشته محل آخر هم میتوان رشته هایی را قرار داد که پذیرش آنها صرفا براساس سوابق تحصیلی می باشد و قبولی در آنها حتمی میباشد.

نرم افزار انتخاب رشته کنکور 96

نرم افزار انتخاب رشته کنکور گروه آموزشی سفید این امکان را به داوطلبان عزیز می دهد تا با توجه به رتبه خود شانس قبولی خود را در رشته ها و دانشگاه های مختلف تخمین بزنند و داوطلبان میتوانند با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته متوجه می شوند که مثلا رتبه آخرین نفر قبولی در رشته های پزشکی و تجربی ، رتبه آخرین نفر قبولی در رشته های مهندسی ، رتبه آخرین نفر قبولی در رشته های علوم انسانی و ... چقدر بوده است.

نرم افزار انتخاب رشته کنکور

انواع دانشگاه ها و شرایط تحصیل در دوره ها و دانشگاه های مختلف کشور

در این قسمت قصد داریم داوطلبان را با انواع دانشگاه ها و دوره های مختلف آموزشی برای آشنایی بیشتر و انتخابی آگاهانه در انتخاب رشته کنکور آشنا سازیم:

دوره روزانه : دوره های روزانه همان دانشگاه های دولتی می باشند که هر داوطلبی قصد تحصیل در این دانشگاه ها و رشته مورد علاقه خود را دارد. دانشگاه های روزانه سطح کیفی و علمی بالایی دارند و پذیرش در رشته های پرطرفدار این دانشگاه ها بسیار سخت می باشد و نیاز به کسب رتبه بسیار خوب در کنکور دارد. در دوره های روزانه هیچ شهریه ای بابت تحصیل دانشجویان در این دانشگاه ها دریافت نمی گردد و امکانات رفاهی و تسهیلات خوبی در اختیار دانشجوئیان قرار می دهند. در ضمن اکثر رشته های دارای بورسیه تحصیلی و دانشگاه های دارای شرایط خاص در دوره روزانه پذیرش می کنند ( مانند رشته های تربیت معلم و رشته های نظامی و ...).

دوره شبانه : دوره های شبانه یا همان نوبت دوم به دوره هایی اطلاق میشود که پذیرش آنها در دانشگاه های دولتی می باشد ولی در ازای تحصیل ، دانشجویان باید مبلغی را بعنوان شهریه به دانشگاه پرداخت نمایند ولی از لحاظ سطح آموزشی و علمی همتراز با دوره های روزانه می باشد و خیلی از کلاسها بصورت مشترک با دوره های روزانه تشکیل می شود و اعتبار مدرک تحصیلی دوره های شبانه و روزانه هیچ فرقی نمی کند.

دوره های مجازی و نیمه حضوری: دوره های مجازی نیازی به تشکیل کلاس  ندارد و دانشجو فقط یکبار برای ثبت نام به دانشگاه مراجعه می کند و تشکیل کلاسها و برگزاری امتحانات بصورت مجازی و آنلاین می باشد.

 دوره های نیمه حضوری نیز به دوره هایی اطلاق میشود که داوطلب نیازی به حضور کامل در کلاس های دانشگاهی ندارد و اکثر واحدها بصورت خود خوان ارائه می شود.هزینه تحصیل در این دوره ها به نسبت دوره های شبانه بالاتر می باشد و مدرک دوره های مجازی و نیمه حضوری در کشور ما مورد قبول می باشد.

پردیس خودگردان : بسیاری از دانشگاه های دولتی اقدام به تاسیس واحدهای دانشگاهی در مناطق مختلف با عنوان پردیس های خودگردان کرده اند که اکثرا رشته های پرطرفدار گروه علوم پزشکی و غیرپزشکی را در این دانشگاه ها ارائه می دهند. رتبه قبولی برای پذیرش در پردیس های خودگردان براساس رشته تحصیلی متفاوت می باشد ولی با توجه به اینکه در چند سال اخیر متقاضیان زیادی علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه ها میباشند لازم است داوطلبان به هنگام انتخاب رشته ، نهایت دقت را داشته باشند. همچنین شهریه تحصیل در این دوره ها بسیار بالاتر می باشد بطوریکه مثلا شهریه رشته های پزشکی در پردیس خودگردان حدودا 15 میلیون تومان می باشد و شهریه رشته های غیر پزشکی پردیس خودگردان هم بین 6 تا 8 میلیون تومان می باشد.

پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی: پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی به دوره هایی گفته می باشد که رتبه داوطلب در کنکور برای پذیرش در این دوره ها اهمیتی ندارد و آنچه مهم می باشد سوابق تحصیلی داوطلب ( معدل) می باشد. پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، پذیرش بدون آزمون دانشگاه غیر انتفاعی و پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد و پذیرش بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی  از این دسته اند.

همچنین بعضی از دانشگاه های دولتی نیز در سال های اخیر اقدام به جذب دانشجو براساس سوابق تحصیلی نموده اند که رشته های کاردانی علوم پزشکی جزو این رشته ها می باشد. دانشگاه های دولتی روزانه بصورت بدون کنکور کاردانی علوم پزشکی ( پذیرش بدون کنکور پیراپزشکی ) از بین داوطلبان ، براساس سوابق تحصیلی پذیرش می کنند که دارای شرایط اختصاصی می باشد.

کانال تلگرام گروه آموزشی سفید

رشته های متمرکز و رشته های نیمه متمرکز

در انتخاب رشته کنکور سراسری بسیاری از داوطلبان اطلاعاتی در مورد رشته های متمرکز و نیمه متمرکز ندارند و دنبال تفاوت این دو هستند. باید بگوییم که تفاوت رشته های متمرکز و رشته های نیمه متمرکز در روش پذیرش می باشد و دانشگاه ها در بعضی رشته ها بصورت نیمه متمرکز پذیرش می کنند.

رشته های متمرکز: رشته هایی را شامل می شود که پذیرش آنها بصورت تک مرحله ای می باشد و رتبه کسب شده لازم در کنکور برای پذیرش رشته های متمرکز کافی می باشد و در واقع نیازی به مصاحبه یا آزمون عملی ندارد.

رشته های نیمه متمرکز : رشته هایی را شامل می شود که داوطلب علاوه بر کسب رتبه قبولی در این رشته ها باید در مرحله مصاحبه و آزمون عملی هم امتیازات لازم را کسب کند. البته یک سری از رشته های نیمه متمرکز فقط مرحله مصاحبه را دارند و بعضی رشته ها علاوه بر مرحله مصاحبه ، آزمون عملی هم دارد. پس از اینکه نتایج کنکور سراسری اعلام شد داوطلبان می توانند در مرحله انتخاب رشته ، در صورت علاقه از رشته های نیمه متمرکز نیز انتخاب کنند و رشته ها و دانشگاه های مورد نظر خود را انتخاب کنند.

داوطلبان عزیز توجه نمایند در موقع انتخاب رشته، رشته های نیمه متمرکز را جزو اولویت های اول قرار دهند زیرا در صورت قبولی در انتخابی بالاتر از این رشته ها دیگر دعوت به مصاحبه نخواهید شد ، یعنی به زبان ساده تر اگر علاقه مند به شته های نیمه متمرکز هستید حتما در موقع انتخاب رشته این رشته ها را در اولیوت های بالا قرار دهید تا در صورت قبولی کسب رتبه قبولی به مصاحبه دعوت بشوید. بعد از آنکه رتبه قبولی در رشته های نیمه متمرکز را کسب نمودید ، خودتان تصمیم می گیرید که به مصاحبه رشته های نیمه متمرکز بروید یا در رشته متمرکزی که قبول شدید ادامه تحصیل دهید.

نکته : داوطلبان عزیز دقت نمایند در صورت قبولی در مصاحبه رشته های نیمه متمرکز ، قبولی رشته متمرکز شما لغو می شود.

تاثیر سهیمه ها در پذیرش کنکور سراسری

سهمیه مناطق : سهمیه مناطق به  سه منطقه تقسیم میشود : سهمیه منطقه 1 ، سهمیه منطقه 2 و سهمیه منطقه 3

سهمیه مناطق بستگی به محل تحصیل شما دارد و باعث میشود رقابت شما بین افراد شرکت کننده در منطقه شما باشد و این باعث میشود شانس قبول شما بالاتر شود.یعنی داوطلب در صورت کسب رتبه منطقه خود میتواند رشته مناسبی را قبول شد. به تعبیری دیگر هر منطقه ای که داوطلبان بیشتری در آن شرکت کرده باشند شانس قبولی بیشتری نسبت به مناطق دیگر دارند و ظرفیت پذیرش رشته ها در مناطقی که تعداد شرکت کننده بالایی را دارند نسبت به مناطق دیگر بالاتر می باشد. برای مثال فرض کنید 100 نفر شرکت کننده در کنکور داریم و از این تعداد ، 50 داوطلب از منطقه دو ، 30 داوطلب از منطقه یک و 20 داوطلب از منطقه 3 می باشد، در این صورت ظرفیت پذیرش رشته ها نیز به نسبت تعداد داوطلب مناطق به آنها اختصاص می یابد یعنی 50 درصد ظرفیت رشته ها برای منطقه دو ، 30 درصد ظرفیت رشته ها برای منطقه یک و 20 درصد ظرفیت رشته ها برای منطقه سه می باشد.

نکته :داوطلبانی که مدرک خود را در خارج از کشور گرفته اند و همچنین داوطلبان معلول جزو سهمیه منطقه 3 محسوب میشوند.

کانال تلگرام گروه آموزشی سفید

سهمیه رزمندگان ، ایثارگران ، و خانواده شهدا :

همسر و فرزندان شهدا و آزادگان ، جانبازان و همسر و فرزندان جانبازان بالای 25 درصد و رزمندگان با حداقل 6 ماه جبهه شامل این گروه می باشند. حدودا 25 درصد ظرفیت دانشگاه ها به این گروه تعلق میگیرد یعنی اگز ظرفیت رشته ای 100 نفر باشد 25 نفر از این ظرفیت به این گروه تعلق دارد البته به شرط کسب 75 درصد نمره آخرین نفر قبولی در رشته مورد نظر.

توصیه ما به داوطلبان عزیز این میباشد که حتما قبل از انتخاب رشته کنکور ، اطلاعات جامعی را از نحوه سهمیه ها و تاثیر آنها در پذیرش دانشگاه ها و رشته ها کسب نمایند. همچنین برای کسب اطلاعات دقیق از سهمیه مناطق، سهمیه بومی و ناحیه ای و قطبی و سهمیه ایثارگران و شهدا میتوانید با مشاورین گروه آموزشی سفید تماس بگیرید. برای ارتباط با مشاورین مرکز از طریق تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید.

9099071375

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

مطالب ثبت نام کنکور سراسری ، انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۶-۹۷  ، دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96 97 ، دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۶-۹۷ ، انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۶-۹۷ ، تکمیل ظرفیت انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۶-۹۷ ، تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶-۹۷ می تواند برای شما مفید باشد.

منابع:انتخاب رشته کنکور سراسری 96

 


تاریخ :
بازدید : 93
نویسنده : سامانه ندای مشاور

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97

پس از انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97 بسیاری از داوطلبان چشم به تکمیل ظرفیت ظرفیت کنکور سراسری 96-97 دارند. بسیاری از داوطلبانی که نتوانسته اند در انتخاب رشته کنکور سراسری در رشته ای قبول شوند و یا در از رشته قبولی خود ناراضی هستند و یا می خواهند شانس خود را برای قبولی در رشته بهتری امتحان کنند در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری شرکت می کنند. خب تکمیل ظرفیت ظرفیت کنکور سراسری یکسری شرایط خاص دارد که در ادامه بیان می کنیم:

چه کسانی می توانند در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97 شرکت کنند

خب بسیاری از داوطلبان درباره اینکه چه کسانی می توانند در تکمیل ظرفیت آزمون سراسری شرکت کنند سوال می پرسند که در پاسخ به این عزیزان باید بگیم:

تنها داوطلبانی مجاز به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97 هستند که در جلسه آزمون کنکور 96-97 حضور داشته باشند.

خب داوطلبانی که در یک رشته خاص قبول شده اند هم می توانند در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری شرکت کنند؟ در پاسخ به این عزیزان باید گفت بله

حتی کسانی که در یک رشته قبول شده اند در هر دانشگاهی می توانند در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97 شرکت کنند ولی حتما این را مد نظر داشته باشید در صورتی که در تکمیل ظرفیت شرکت کنید و در رشته ای قبول شوید قبولی در رشته قبلی شما لغو می گردد و شما مجبور هستید حتما در رشته ای که در تکمیل ظرفیت قبول شده اید ثبت نام نمایید پس بسیار در این مورد دقت نمایید.

تعداد ظرفیت داوطلبان در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97 را از کجا میتوان دید؟

برای اطلاع از لیست رشته هایی که در تکمیل ظرفیت اعلام شده اند و تعداد نفراتی که در تکمیل ظرفیت پذیرش دارند باید به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید وم در منوی سمت راست بر روی گزینه سراسری کلیک کنید. در این قسمت  دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97 را می توانید مشاهده کنید که با کلیک بر روی آن دفترچه را می توانید دانلود کنید که در دفترچه لیست رشته ها و شهرها و ظرفیت ها قرار داده شده است.

همچنین برای شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97 می توانید وارد سایت azmoon.org شده و در این سایت بر روی گزینه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97 کلیک کرده و در منوی سمت راست بر روی گزینه دریافت دفترچه کلیک کرده و دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97 را دانلود نمایید.

کانال تلگرام گروه آموزشی سفید

زمان شروع تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری معمولا در اواسط مهر ماه شروع می شود البته این زمان قطعی نمی باشد و هر ساله متفاوت از سال قبل می باشد ولی در حالت کلی زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری بین بازه 15 مهر تا 15 آبان انجام می گیرد.

آیا کسانی که در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97 قبول می شوند ورودی مهر ماه می شوند یا ورودی بهمن ماه؟

در پاسخ به این عزیزان باید عرض کرد که تمامی داوطلبانی که در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97 شرکت کرده و قبول می شوند ورودی بهمن ماه می شوند حتی داوطلبانی که در رشته خاصی برای مهر ماه قبول شده اند نیز در صورت قبولی در تکمیل ظرفیت جزء ورودی های بهمن ماه می شوند.

آیا در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97 شانس قبولی ما نسبت به خود انتخاب رشته بیش تر است یا کمتر؟

در پاسخ به این عزیزان باید گفت جواب این سوال "معلوم نمی شود" است. خب منظور از این حرف ما که معلوم نمی باشد چیست؟ ببینید در حالت کلی شانس قبولی در بعضی رشته ها کمتر می شود و شانس قبولی در بعضی رشته ها افزایش می باشد. خب در کدام رشته ها شانس قبولی افزایش می یابد و در کدام رشته ها کاهش؟

ببینید بطور کلی معمولا شانس قبولی در رشته های پر طرفدار کاهش می باشد که دلیل این موضوع هم این است که مثلا تصور کنید داوطلبی رتبه بهتری از شما آورده باشد ولی در انتخاب رشته دانشگاه های برتر کشور را انتخاب کرده است که نتوانسته است قبول شود و یا در رشته ای در دانشگاه دور قبول شده و یا از رشته خود ناراضی می باشد ، در هر صورت این داوطلبان که معمولا رتبه های خوبی دارند در تکمیل ظرفیت برای قبولی در رشته های پرطرفدار در دانشگاه های خوب شرکت می کنند که سبب می شوند رتبه های قبولی در این رشته ها در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97 کاهش یافته و شانس قبولی کمتر شود.

ولی شانس قبولی در رشته های کم طرفدارتر بیش می شود که دلیل این موضوع هم این می باشد که بسیاری از داوطلبان ترجیح می دهند بجای تحصیل در اینگونه رشته ها در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در رشته بهتری تحصیل نمایند. بنابراین شانس قبولی در این نوع رشته ها افزایش می یابد.

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

از کجا رتبه های قبولی در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری سال قبل را پیدا کنیم؟

در پاسخ به این عزیزان باید گفت در تکمیل ظرفیت هیچ گونه اعتباری به رتبه های قبولی سال قبل نمی باشد و به هیچ وجه قابل استناد نمی باشند زیرا ممکن است یک رشته امسال تکمیل ظرفیت داشته باشد سال قبل نداشته باشد یا امسال یک نفر پذیرش داشته باشد و سال قبل ده نفر. بنابراین به هیچ وجه به این داده ها توجهی نکنید و انتخاب رشته خود را زیر نظر یک مشاوره تحصیلی انجام دهید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97

برای راحتی شما عزیزان برای دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97 و دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97 می توانید از لینک های زیر استفاده نمایید.

دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97

مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97

در صورتی که داوطلبان عزیز نیاز به مشاوره تحصیلی داشته باشند می توانند برای کمک به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت خود از مشاوران مرکز گروه آموزشی سفید که سابقه ای چندین ساله در زمینه کنکور دارند کمک بگیرند. برای ارتباط با مشاوران مرکز با تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید:

9099071375

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

مطالب انتخاب رشته دانشگاه سراسری 96-97 ، انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96-97 ، دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97 ، دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96-97 ، تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97 می توانید برای شما عزیزانم مفید باشد. در صورتی که قصد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه را دارید مطالب زیر نیز می تواند برای شماا مفید باشد.

کانال تلگرام گروه آموزشی سفید

برای ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه ها می توانید از مطالب ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی استفاده کنید.

منبع:تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97



:: برچسب‌ها: دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97 , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد ، دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه پیام نور؛دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97،زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97،تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزادتکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ورودی بهمن،مشاورا انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 96-97، زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،،دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد،تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96 , زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد,تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96,تعداد واحدهای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96,شهریه ترم های بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,زمان ونحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96 ,
تاریخ :
بازدید : 127
نویسنده : سامانه ندای مشاور

انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 - 97

انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 - 97

انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 - 97

با توجه به اینکه در چند سال اخیر کنکور سراسری و کنکور دانشگاه آزاد ادغام شده است ولی انتخاب رشته کنکور سراسری و انتخاب رشته دانشگاه آزاد بصورت مجزا از هم صورت می گیرد. یعنی پس از اعلام نتایج کنکور سراسری ، دفترچه انتخاب رشته در قالب ذیل منتشر میشود:

1 .دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری 96 که از طریق سایت www.sanjesh.org منتشر می شود و داوطلبان میتوانند رشته محل های دانشگاه های دولتی ، پیام نور و غیرانتقاعی و پردیس های خودگردان را در قالب 150 رشته محل انتخاب نمایند.

2. دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 که معمولا پس از اتمام زمان انتخاب رشته دانشگاه های سراسری بر روی سایت معاونت سنجش دانشگاه آزاد به آدرس www.azmoon.org منتشر میشود.

زمان و نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96

انتخاب رشته دانشگاه آزاد پس از اعلام نتایج کنکور سراسری 96 و معمولا با فاصله زمانی یک هفته ای پس از اتمام انتخاب رشته دانشگاه سراسری شروع می شود و همه داوطلبانی که در کنکور سراسری 96 شرکت کرده اند درصورت اینکه مجاز به انتخاب رشته شده باشند می توانند در انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت کنند. پس داوطلبان توجه کنند که نیازی به ثبت نام مجزا در انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیست و هر داوطلبی که در آزمون سراسری شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته شده باشد میتواند در انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد نیز شرکت کند.

انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 96 بصورت اینترنتی و از طریق سایت دانشگاه آزاد ( www.azmoon.org ) انجام می گیرد و داوطلبان برای انجام انتخاب رشته میتوانند پس از اینکه وارد سایت شدند بر روی لینک سامانه انتخاب رشته آزمون سراسری دانشگاه آزاد سال 96 کلیک کرده و وارد صفحه انتخاب رشته شوند.

کانال تلگرام گروه آموزشی سفید

نحوه ورود به سیستم انتخاب رشته دانشگاه آزاد

برای ورود به سیستم انتخاب رشته الکترونیکی دانشگاه آزاد داوطلبان باید اطلاعات ذیل را وارد کنند.

کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد : پس از اعلام نتایج کنکور سراسری و انتشار کارنامه آزمون سراسری ، برای هر داوطلبی در پایین صفحه کارنامه ، کد اختصاصی 7 رقمی با عنوان کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد در نظر گرفته میشود که برای انجام انتخاب رشته ضروری می باشد.

شناسه ثبت نام و رمز ثبت نام : برای انتخاب رشته در دانشگاه آزاد داوطلبان عزیز باید با خرید کارت اعتباری انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، شناسه و رمز ثبت نام را تهیه نمایند. برای تهیه کارت اعتباری داوطلبان میتوانند از طریق سایت دانشگاه آزاد وارد سیستم خرید کارت اعتباری شده و با پرداخت الکترونیکی آن را تهیه نمایند.

به داوطلبان توصیه می شود قبل از خرید کارت اعتباری و ورود به سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، حتما دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد را از طریق همان سایت دریافت و مطالعه نمایند تا انتخاب رشته ای صحیح انجام دهند.

نحوه دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 : دفترچه انتخاب رشته 96 از طریق سایت دانشگاه آزاد قابل دریافت می باشد و داوطلبان میتوانند با ورود به این سایت دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دانلود کنند و از شرایط و نحوه انتخاب رشته اطلاع پیدا کنند.

مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد

نحوه انتخاب رشته صحیح در دانشگاه آزاد

خب پس از اینکه در مورد زمان و نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد مطالبی را بیان کردیم در ادمه قصد داریم سخنی با داوطلبان کنکور برای انجام انتخاب رشته صحیح دانشگاه آزاد داشته باشیم.

همانطوری که بیان شد انتخاب رشته کنکور سراسری و انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت مجزا از هم صورت می گیرد و تفاوت هایی را دارند که در اینجا ذکر می گردد.

اول اینکه تعداد انتخاب رشته محل ها در دانشگاه آزاد بسیار محدودتر می باشد بطوری که تعداد انتخاب محل های دانشگاهی از 150 انتخاب سراسری به 20 انتخاب کاهش می یابد و همین محدود بودن انتخاب ها خود دلیل بر حساس بودن و مهم بودن انتخاب رشته دانشگاه آزاد می باشد. پس داوطلبان عزیز باید در نحوه چینش و انتخاب رشته دانشگاه آزاد نهایت دقت و حساسیت را داشته باشند و با درنظر گرفتن تراز کل انتخاب رشته صحیح داشته باشند.

دوم اینکه ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد بسیار کاهش پیدا کرده و دلیل اصلی این امر بخاطر پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد در اکثر رشته ها و واحد های دانشگاهی می باشد، بطوریکه در چند سال اخیر اکثر رشته های دانشگاه آزاد بجز رشته های پزشکی دانشگاه آزاد ، رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد و رشته های غیرپزشکی پرطرفدار در دانشگاه های معتبر ،  بصورت بدون آزمون پذیرش می کنند که در مقاله ای مجزا پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد را توضیح داده ایم.

سوم اینکه برخلاف انتخاب رشته دانشگاه های سراسری که رتبه کل و رتبه در سهمیه مناطق داوطلب دارای اهمیت می باشد ، در انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد نمره کل داوطلب ( تراز ) در زیرگروه ها اهمیت بالایی دارد و هرچقد تراز کل داوطلب در کارنامه کنکور بالاتر باشد شانس قبولی بستری در رشته محل های دانشگاه آزاد دارد و در واقع تراز داوطلب رابطه مستقیمی با قبولی در دانشگاه آزاد دارد.

کانال تلگرام گروه آموزشی سفید

چهارمین تفاوت در تاثیر سهمیه ها در انتخاب رشته دانشگاه آزاد می باشد. در انتخاب رشته دانشگاه آزاد سهمیه ایثارگری نقش بسیاری در پذیرش داوطلبان دارد و داوطلبانی که دارای سهمیه ایثارگران می باشند و تراز نسبتا بالایی داشته باشند ، میتوانند با انتخاب رشته ای صحیح شانس بالایی در قبولی داشته باشند.

همچنین سهمیه بسیج فعال نیز در انتخاب رشته دانشگاه آزاد اعمال میگردد و داوطلبی که دارای سهمیه بسیج میباشد در صورت داشتن تراز نزدیک به سایر رقبا ، شانس قبولی بیشتری دارد.

داوطلبان عزیز میتوانند برای دریافت مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد و نحوه چینش اولویت ها با مشاورین گروه آموزشی سفید در تماس باشند. برای تماس با مشاورین مرکز از طریق تلفن ثابت با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

9099071375

تماس همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

مطالب ثبت نام کنکور سراسری ، انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۶-۹۷  ، دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96 97 ، دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۶-۹۷ ، انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۶-۹۷ ، تکمیل ظرفیت انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۶-۹۷ ، تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶-۹۷ می تواند برای شما مفید باشد.

انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 - 97



:: برچسب‌ها: دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97 , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد ، دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه پیام نور؛دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97،زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97،تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزادتکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ورودی بهمن،مشاورا انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 96-97، زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،،دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد،تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96 , زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد,تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96,تعداد واحدهای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96,شهریه ترم های بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,زمان ونحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96 ,
تاریخ :
بازدید : 122
نویسنده : سامانه ندای مشاور

دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی 96-97

دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی 96-97

دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی 96-97

دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاهی در کشور می باشد که پذیرش دانشجو در این دانشگاه فقط بصورت بدون آزمون می باشد و هیچ گونه آزمونی برای پذیرش ندارد. ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی در سال دوبار صورت می گیرد که این دوبار برای ورودی مهر ماه و بهمن ماه صورت می پذیرد. در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی معیار پذیرش معدل کل دیپلم می باشد و در ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی مبنای پذیرش معدل مقطع کاردانی می باشد. برای ثبت نام بدون آزمون در این دانشگاه باید دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی 96-97 را دانلود نمایید.

دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی 96-97 را چگونه دانلود کنیم؟

برای دریافت دفترچه بدون آزمون علمی کاربری باید وارد سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org شوید. با ورود به این سایت چندین منو رنگی در سمت راست خود می بینید که باید روی گزینه سبز رنگ یعنی جامع علمی کاربردی کلیک کنید با ورود به صفحه لینک ثبت نام و دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی 96-97 را می توانید مشاهده کنید. دفترچه کاردانی دانشگاه علمی کاربردی با عنوان دفترچه پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی در سایت قرار می گیرد و دفترچه دوره کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی با نام دفترچه پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای(ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی- کاربردی  در سایت قرار می گیرد.

لینک دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی 96-97

برای راحتی شما عزیزان لینک دانلود دفترچه دانشگاه علمی کاربردی در زیر قرار داده می شود تا به راحتی بتوانید دفترچه را دانلود کنید:

دفترچه ثبت نام بدون آزمون کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام بدون آزمون کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

تلگرام دانشگاه علمی کاربردی

مشاوره ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی

داوطلبان عزیز بدلیل پیچیده بودن شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نسبت به بقیه دانشگاه ها در صورتی که نیاز به راهنمایی داشته باشند می توانند به از مقاله ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی کمک بگیرند در این مقاله کلیه مراحل ثبت نام بدون آزمون بطور کامل بیان شده است.

در صورتی که نیاز به مشاوره تحصیلی داشته باشید یا هر سوال دیگری درباره دانشگاه علمی کاربردی در زمینه ثبت نام و انتخاب رشته و .. داشته باشید می توانید از مشاوران مرکز گروه آموزشی سفید کمک بگیرید. برای ارتباط با مشاوران مرکز با تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید

9099071375

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

برای ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه ها می توانید از مطالب ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی استفاده کنید.

منابع:دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی 96-97



:: برچسب‌ها: دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97 , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد ، دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه پیام نور؛دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97،زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97،تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزادتکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ورودی بهمن،مشاورا انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 96-97، زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،،دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد،تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96 , زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد,تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96,تعداد واحدهای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96,شهریه ترم های بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,زمان ونحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96 ,
تاریخ :
بازدید : 91
نویسنده : سامانه ندای مشاور

دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد 96-97

دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد 96-97

دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد 96-97

دانشگاه آزاد اسلامی از جمله دانشگاه هایی می باشد که هم بصورت با آزمون و هم بصورت بدون آزمون جذب دانشجو می کند. ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد در سال دوبار برای داوطلبان ورود مهر ماه و بهمن ماه صورت می پذیرد. داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ابتدا باید دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد 96-97 را دانلود کنند تا بتوانند از لیست رشته ها و محل ها اطلاع داشته و بر اساس آن ثبت نام خود را انجام دهند. برای دانلود مستقیم دفترچه و آموزش دانلود از سایت مرجع با ادامه مقاله همراه باشید.

سایت دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد 96-97

لینک دانلود دفترچه در انتهای صفحه قرار داده شده است برای دانلود سریع می توانید به پایین صفحه مراجعه کنید برای دانلود از سایت مرجع با ادامه مقاله همراه باشید. برای دانلود از سایت مرجع شما باید وارد سایت آزمون دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org شوید با ورود به این سایت شما چهار لینک مشاهده می کنید که عبارتند از:

ثبت نام بدون آزمون کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون آزمون کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

شما با انتخاب مقطع تحصیلی مناسب با شرایط خود روی مقطع تحصیلی کلیک می کنید با کلیک بر روی هر کدام از لینک ها وارد صفحه ای می شوید که در سمت راست خود چندین گزینه می بینید. گزینه اول دریافت دفترچه راهنما می باشد که با کلیک بر روی آن می توانید دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد 96-97 را دانلود کنید.

دانلود دفترچه بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

برای دانلود دفترچه بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز وارد سایت azmoon.org شده و بر روی لینک ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد کلیک کرده و وارد صفحه ای می شوید که در سمت راست چندین گزینه دارید که با کلیک برروی دریافت دفترچه راهنما می توانید دفترچه بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را دانلود کنید.

تلگرام دانشگاه آزاد

دانلود دفترچه بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد

برای دانلود دفترچه بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد نیز وارد سایت www.azmoon.org شده و با کلیک بر روی گزینه ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد و لینک ثبت نام دکتری پژوهش محور وارد صفحه ای شده که در سمت راست با کلیک بر روی گزینه دریافت دفترچه می توانید دفترچه را دانلود نمایید. برای دریافت دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 96 97 می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.

دانلود دفترچه ها بدون آزمون دانشگاه آزاد با لینک مستقیم

دفترچه بدون آزمون کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد

دفترچه بدون آزمون کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد

دفترچه بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

دفترچه بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

دفترچه بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دفترچه بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد

دفترچه دکتری پژوهش محور دانشگاه آزاد

مشاوره ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 96 - 97

داوطلبان عزیز در صورتی که نیاز به راهنمایی داشته باشند می توانند از مقاله ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد کمک بگیرند در این مقاله کلیه مراحل ثبت نام بدون آزمون بطور کامل بیان شده است.

در صورتی که نیاز به مشاوره تحصیلی داشته باشید یا هر سوال دیگری درباره دانشگاه آزاد در زمینه ثبت نام و انتخاب رشته و .. داشته باشید می توانید از مشاوران مرکز گروه آموزشی سفید کمک بگیرید. برای ارتباط با مشاوران مرکز با تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید

9099071375

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

برای ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه ها می توانید از مطالب ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه پیام نور استفاده کنید.

منابع:دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد 96-97



:: برچسب‌ها: دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97 , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد ، دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه پیام نور؛دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97،زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97،تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزادتکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ورودی بهمن،مشاورا انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 96-97، زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،،دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد،تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96 , زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد,تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96,تعداد واحدهای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96,شهریه ترم های بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,زمان ونحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96 ,
تاریخ :
بازدید : 118
نویسنده : سامانه ندای مشاور

دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه پیام نور 96 97

دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه پیام نور 96 97

دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه پیام نور 96 97

دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های محبوب در سطح کشور می باشد که پذیرش دانشجو را به دو صورت با آزمون و بدون آزمون انجام می دهد. ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور در سال دوبار انجام می پذیرد که برای ورودی بهمن ماه و مهر ماه بصورت جداگانه برگزار می کند. برای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور 96-97 شما ابتدا لازم دارید که دفترچه بدون آزمون دانشگاه پیام نور 96 97 را دانلود کنید و اطلاعات کاملی از لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور در مراکز و شهرهای مختلف بدست آورید.

برای دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه پیام نور 96-97 ، اگر می خواهید با لینک مستقیم دانلود کنید به انتخاب صفحه بروید و اگر می خواهید از سایت مرجع دانلود کنید با ادامه مقاله همراه باشید:

تلگرام دانشگاه پیام نور

نحوه دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه پیام نور 96 97 

برای دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ابتدا به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org شوید با ورود به این سایت در سمت راست خود بر روی گزینه قرمز رنگ که نوشته سراسری کلیک کنید. با کلیک بر روی این گزینه وارد صفحه ای می شوید که معمولا اطلاعات کنکور سراسری در آن صفحه وجود دارد. در این صفحه بدنبال لینکی با عنوان " دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه ه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی" بگردید که بعد از پیدا کردن اگر بر روی این لینک کلیک کنید می توانید دفترچه بدون آزمون دانشگاه پیام نور را دانلود کنید.

داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که دفترچه بدون آزمون دانشگاه پیام نور با عنوان دفترچه ثبت نام صرفا براساس سوابق تحصیلی در سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

لینک دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه پیام نور 96 97 بصورت مستقیم

برای دانلود دفترچه بصورت مستقیم می توانید از لینک زیر استفاده نمایید

دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه پیام نور

مشاوره ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور 96 - 97

داوطلبان عزیز در صورتی که نیاز به راهنمایی داشته باشند می توانند از مقاله ثبت نام بدون آزمون پیام نور کمک بگیرند در این مقاله کلیه مراحل ثبت نام بدون آزمون بطور کامل بیان شده است.

در صورتی که نیاز به مشاوره تحصیلی داشته باشید یا هر سوال دیگری درباره دانشگاه پیام نور در زمینه ثبت نام و انتخاب رشته و .. داشته باشید می توانید از مشاوران مرکز گروه آموزشی سفید کمک بگیرید. برای ارتباط با مشاوران مرکز با تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید

9099071375

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

برای ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه ها می توانید از مطالب ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد استفاده کنید.

منابع:دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه پیام نور 96 97

 



:: برچسب‌ها: دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97 , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی , ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی , ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور , ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی , دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی , دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد , دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه پیام نور؛دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97 , زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97 , تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزادتکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ورودی بهمن , مشاورا انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 96-97 , زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , , دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد , تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96 , زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد , تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96 , تعداد واحدهای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96 , شهریه ترم های بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96 , شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96 , زمان ونحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96 ,
تاریخ :
بازدید : 96
نویسنده : سامانه ندای مشاور

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه جامع علمی کاربردی از جمله دانشگاه هایی می باشد که در چند سال اخیر ، انتخاب بسیاری از داوطلبان برای تحصیل در مقاطع دانشگاهی می باشد. از جمله عوامل جذب داوطلبان برای تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی میتوان عوامل مختلفی را بیان کرد: اول اینکه پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی بصورت بدون کنکور می باشد و هیچ آزمونی برای ورود به دانشگاه علمی کاربردی برگزار نمی شود. ثانیا تنوع رشته های دانشگاه علمی کاربردی بسیار بالا می باشد و اینکه شهریه تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی نسبت به سایر دانشگاه ها نسبتا پایین می باشد که همه موارد ذکر شده را برای آشنایی بیشتر داوطلبان با دانشگاه علمی کاربردی در ذیل بیان میکنیم.

نحوه پذیرش دانشگاه علمی کاربردی : دانشگاه جامع علمی کاربردی در کلیه مقاطع تحصیلی بصورت بدون آزمون پذیرش می کند. پذیرش دانشگاه علمی کاربردی بصورت ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ( کارشناسی ناپیوسته ) و ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی می باشد.

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی

همانطور که گفتیم ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع مختلف ذیل صورت می گیرد:

رشته های بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی

رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ( کارشناسی ناپیوسته ) علمی کاربردی

رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد علمی کاربردی

رشته های دانشگاه علمی کاربردی در چهار گروه آموزشی ارائه می شود که در ادامه برای آشنایی بیشتر داوطلبان به صورت مختصر بیان می کنیم.

تلگرام دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های گروه صنعت دانشگاه علمی کاربردی

رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه صنعت شامل اکثر رشته های فنی و مهندسی می باشد و اکثر متقاضیان تحصیل در رشته های مهندسی می توانند از این گروه اقدام به انتخب رشته نمایند. از جمله رشته های پرطرفدار گروه صنعت دانشگاه علمی کاربردی می توان به رشته های مهندسی عمران ، مهندسی فناوری اطلاعات ( IT ) ، علوم کامپیوتر ، مهندسی معماری ، مهندسی برق ،مکانیک ، مهندسی صنایع غذایی و ... اشاره کرد. البته داوطلبان توجه نمایند که رشته های ارائه شده در دانشگاه علمی کاربردی برخلاف سایر دانشگاه ها از مقطع کاردانی دارای گرایش های متنوعی می باشند و داوطلبان و متقاضیان شرکت در رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی می توانند از مقطع کاردانی در رشته و گرایش مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. داوطلبان عزیز می توانند برای دریافت لیست کامل رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی در گروه صنعت و اطلاع از چارت درسی رشته های گروه صنعت علمی کاربردی با مشاورین گروه آموزشی سفید در تماس باشند.

لیست رشته های گروه کشاورزی دانشگاه علمی کاربردی

رشته های ارائه شده در گروه کشاورزی دانشگاه علمی کاربردی اکثر رشته های علوم پایه و علوم دامی را شامل می شود بطوری که تنوع بسیار بالای رشته های گروه کشاورزی و تخصصی بودن این رشته ها داوطلبان بسیاری را برای تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی جذب کرده است. رشته های کشاورزی دانشگاه علمی کاربردی با توجه به تخصصی بودن دروس و ارائه مهارت های لازم متناسب با بازار کار یکی از پرطرفدارترین گروه های آموزشی در دانشگاه علمی کاربردی می باشد.

از جمله رشته های ارائه شده در گروه کشاورزی علمی کاربردی میتوان به رشته های همچون : گیاه پزشکی ، بهداشت علوم دامی ، علوم آزمایشگاهی دامپزشکی ، دامپروری ، رشته های مرتبط با شیلات و کشاورزی اشاره کرد.

توجه نمایید که تنوع گرایشهای موجود در گروه کشاورزی بسیار بالاست که ذکر آنها در اینجا امکان پذیر نیست. داوطلبان عزیز می توانند برای دریافت لیست کامل رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی در گروه کشاورزی و اطلاع از چارت درسی رشته های گروه کشاورزی علمی کاربردی با مشاورین گروه آموزشی سفید در تماس باشند.

تلگرام دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های گروه مدیریت و خدمات اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی

متنوع ترین گروه آموزشی از لحاظ رشته های ارائه شده در دانشگاه علمی کاربردی ، گروه مدیریت و خدمات اجتماعی می باشد زیرا همه ی رشته های گروه علوم انسانی در این گروه ارائه شده است. رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه مدیریت به چند زیر گروه تقسیم می شود که مهم ترین رشته ها شامل : رشته های مدیریت ، حقوق ، تربیت بدنی ، حسابداری ، مددکاری ، آرایشگری و ... می باشد.

هر کدام از رشته های اشاره شده دارای گرایش های متنوعی می باشند که داوطلبان باید قبل از انتخاب رشته درمورد گرایش های مختلف گروه مدیریت و خدمات اجتماعی اطلاعات لازم را کسب کرده باشند که در همین راستا می توانید از مشاورین گروه آموزشی سفید راهنمایی بگیرید.

لیست رشته های گروه فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی

گروه فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی همانطوری که از اسمش پیداست رشته های هنری و زبان های خارجی را شامل می شود.

به جرات میتوان گفت یکی از دانشگاه هایی که رشته های هنری را بصورت تخصصی ارائه می کند دانشگاه علمی کاربردی می باشد و همین مساله دلیل بر افزایش متقاضیان تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی می باشد که رقابت بر سر کرسی های دانشگاه های علمی کاربردی را افزایش داده است.

رشته های موسیقی ، معماری داخلی ، بازیگری ، کارگردانی ، گرافیک ، صنایع دستی ، روابط عمومی ، زبان های خارجی و ... از جمله رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه فرهنگ و هنر می باشد.

رشته های دانشگاه علمی کاربردی

داوطلبان عزیز توجه نمایید که در صورتی که متقاضی شرکت در ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی می باشید حتما قبل از هرگونه اقدامی برای ثبت نام از نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96-97 ، نحوه انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی 96-97 و ظرفیت رشته ها و دانشگاه ها اطلاعات جامعی بدست بیاورید.

مشاورین گروه آموزشی سفید آماده ارائه مشاوره در زمینه ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به شما داوطلبان عزیز می باشند. برای ارتباط با مشاورین سامانه از طریق تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید.

9099071375

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

در صورتی که در حال تحقیق درباره دانشگاه ها هستید مطالب ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، میزان شهریه دانشگاه آزاد ، میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی ، میزان شهریه دانشگاه پیام نور می تواند برای شما مفید باشد

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96-97

 منابع:لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی



:: برچسب‌ها: دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97 , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی , ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی , ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور , ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی , دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی , دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد , دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه پیام نور؛دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97 , زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97 , تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزادتکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ورودی بهمن , مشاورا انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 96-97 , زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , , دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد , تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96 , زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد , تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96 , تعداد واحدهای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96 , شهریه ترم های بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96 , شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96 , زمان ونحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96 ,
تاریخ :
بازدید : 117
نویسنده : سامانه ندای مشاور

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور در چند سال اخیر پذیرش در رشته های دانشگاهی را بصورت بدون آزمون برگزار می کند و در واقع سیستم پذیرش دانشگاه پیام نور در اکثر رشته های دانشگاهی بصورت بدون کنکور می باشد.

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور 96-97 نیز در دو نیمسال تحصیلی صورت می گیرد :

پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور مهر 96 - 97

پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور بهمن 96 - 97

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور که با عنوان پذیرش براساس سوابق تحصیلی هم معروف هست در مقطع کارشناسی پیوسته می باشد و داوطلبان برای ورود به رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور باید مدرک پیش دانشگاهی داشته باشند. پس متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور فقط و فقط در مقطع کارشناسی می باشد و داوطلبانی که قصد شرکت در مقاطع دیگر را دارند میتوانند در ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی و یا ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد شرکت کنند.

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور در گروه های آموزشی مختلفی ارائه می شود و داوطلبان عزیز بدون در نظر گرفتن مدرک تحصیلی خود می توانند از گروه های مختلف، رشته های مورد علاقه خود را انتخاب نمایند.

در پذیرش رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور معدل شرط اصلی برای قبولی می باشد و علاوه بر شرط معدل ، مرتبط بودن رشته تحصیلی هم بسیار مهم می باشد. یعنی داوطلبی که مدرک مرتبط با رشته انتخابی را داشته باشد شانس قبولی بیشتری را دارد.

همچنین این نکته رو هم اشاره کنیم که شاید برای بسیاری از داوطلبان تفاوت رشته های با کنکور و رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور جای سوال باشد که باید بگوییم که تنها تفاوت رشته های با کنکور و بدون کنکور دانشگاه پیام نور در نحوه پذیرش می باشد و از لحاظ ارزش مدرک تحصیلی و میزان شهریه دانشگاه پیام نور باهم برابرند.

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیز از طریق سایت سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjsh.org انجام می گیرد و همه داوطلبان میتوانند با مراجعه به این سایت و با خریدسریال پذیرش براساس سوابق تحصیلی پیام نور ثبت نام خود را انجام دهند. البته داوطلبان عزیز بهتر است قبل از خرید کارت اعتباری ، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور را دریافت نموده و مطالعه کنند.

همانطور که در بالا اشاره کردیم رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور در گروه های آموزشی مختلفی ارائه می شود که در ادامه قصد داریم مهمترین رشته های موجود در هر گروه آموزشی را برای آشنایی بیشتر داوطلبان ذکر کنیم.

تلگرام دانشگاه پیام نور

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور گروه ریاضی و فنی

رشته های تحصيلی گروه آزمايشی علوم رياضی و فنی كه پذيرش آنها صرفا بر اساس سوابق تحصيلی انجام می شود :

آمار و کاربردها ریاضیات و کاربردها علوم کامپیوتر فیزیک مهندسی پزشکی
مهندسی شهر سازی مهندسی معماری مهندسی کامپیوتر مهندسی صنایع مهندسی برق
مهندسی پلیمر مهندسی راه آهن مهندسی شیمی مهندسی نفت مهندسی عمران
مهندسی متالورژی مهندسی مکانیک مهندسی خودرو مهندسی هوا فضا مهندسی رباتیک

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور گروه علوم تجربی

رشته های تحصيلی گروه آزمايشی علوم تجربی كه پذيرش آنها صرفا بر اساس سوابق تحصيلی انجام می شود :

زمین شناسی زیست شناسی شیمی-کاربردی مهندسی کشاورزی مهندسی شیلات
منابع طبیعی علوم وصنایع غذایی علوم دامی شیمی محض اقتصاد کشاورزی

تلگرام دانشگاه پیام نور

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور گروه علوم انسانی

رشته های تحصيلی گروه آزمايشی علوم انسانی كه پذيرش آنها صرفا بر اساس سوابق تحصيلی انجام می شود :

حقوق روانشناسی مدیریت دولتی مدیریت صنعتی مدیریت جهانگردی
مدیریت بازرگانی علوم اقتصاد نظری حسابداری جغرافیا آب و هواشناسی
ژئوموفولوژی مددکاری اجتماعی تاریخ علوم تربیتی علوم سیاسی

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور گروه هنر و زبان

رشته های تحصيلی گروه آزمايشی گروه هنر و زبان كه پذيرش آنها صرفا بر اساس سوابق تحصيلی انجام می شود :

زبان ادبیات انگلیسی مترجمی زبان هنر اسلامی هنرهای صناعی فرش
خوشنویسی صنایع دستی معماری داخلی نقاشی عکاسی

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور را بصورت مختصر در بالا بیان کردیم ، داوطلبان عزیز  توجه نمایند که بسیاری از رشته های اشاره شده دارای گرایش های متنوعی می باشد و اگر در اینجا ذکر نشده دلیل بر عدم ارائه این رشته ها در دانشگاه پیام نور نمیباشد و توصیه میکنیم که حتما قبل از انتخاب رشته ، دفترچه راهنمای بدون کنکور دانشگاه پیام نور را مطالعه نمایید تا رشته های مورد علاقه خود را به طور صحیح اولویت بندی کنید.

همچنین داوطلبان عزیز میتوانند برای دریافت مشاوره ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور و انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه پیام نور با مشاورین گروه آموزشی سفید در تماس باشند. برای ارتباط با مشاورین مرکز از طریق تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید.

9099071375

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

برای ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه ها می توانید از مطالب ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد  ، دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه پیام نور استفاده کنید.

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور 96 - 97

 منابع:لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور



:: برچسب‌ها: دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97 , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی , ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی , ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور , ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی , دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی , دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد , دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه پیام نور؛دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97 , زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97 , تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزادتکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ورودی بهمن , مشاورا انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 96-97 , زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , , دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد , تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96 , زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد , تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96 , تعداد واحدهای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96 , شهریه ترم های بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96 , شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96 , زمان ونحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96 ,
تاریخ :
بازدید : 118
نویسنده : سامانه ندای مشاور

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد

در سال های اخیر داوطلبان زیادی متقاضی شرکت در دوره های بدون آزمون دانشگاه های مختلف شده اند و هر سال بر تعداد متقاضیان شرکت در دوره های بدون کنکور افزوده می شود و یکی از دانشگاه هایی که بصورت بدون آزمون پذیرش میکند و دارای تنوع رشته ها در مقاطع مختلف تحصیلی می باشد ، دانشگاه آزاد اسلامی میباشد.

شاید دلیل اینکه پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد نسبت به سایر دانشگاه ها متقاضیان زیادی را  دارد به عوامل ذیل بستگی داشته باشد:

  1. ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد در سال دوبار انجام می گیرد ( ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ورودی مهر و ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ورودی بهمن )
  2. تنوع رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد بسیار زیاد می باشد.
  3. ظرفیت پذیرش رشته های بدون آزمون در واحدهای دانشگاهی بسیار زیاد می باشد.
  4. پذیرش رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف تحصیلی می باشد.
  5. قبولی در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد بصورت صد در صدی می باشد.
  6. تفاوت رشته های با آزمون دانشگاه آزاد و رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تنها در روش پذیرش می باشد ( ارزش مدرک و شهریه رشته های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد برابر می باشد ).
  7. داوطلبان محدودیتی در انتخاب رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد از گروه های مختلف آموزشی را ندارند.
  8. رشته های دانشگاه آزاد در دو نظام آموزشی تمام وقت و پاره وقت ارائه می شود.

گروه آموزشی سفید در مقاله ای مجزا به بیان زمان و نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد به صورت مفصل پرداخته است و شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر از این مقاله استفاده کنید. در ادامه به معرفی رشته های بدون آزمون و همچنین شرایط پذیرش دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف می پردازیم.

تلگرام دانشگاه آزاد

رشته های بدون آزمون کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد

بسیاری از فارغ التحصیلان دوره های فنی و حرفه ای ، در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد شرکت می کنند. رشته های بدون آزمون کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد بیشتر شامل رشته های فنی و مهندسی و رشته های هنری و انسانی می باشد که بعضی از این رشته ها در جدول ذیل اشاره می کنیم.

مدیریت خانواده حسابداری تربیت بدنی بهداشت مدارس الکترونیک
صنایع شیمیایی ساختمان نقشه کشی نقشه برداری معدن
ساخت و تولید مکانیک خودرو تأسیسات سفال و سرامیک متالورژی
کامپیوتر گرافیک طراحی و دوخت فیلمسازی هنرهای تجسمی

داوطلبان می توانند از بین رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد ، یکی از رشته های متجانس با مدرک دیپلم خود را انتخاب کنند و در این دوره ها پذیرش شوند.

رشته های بدون آزمون کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد

پذیرش بدون آزمون کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد شامل رشته های مختلف در گروه های آموزشی میباشد که داوطلبان باید حتما مدرک پیش دانشگاهی را اخذ کرده باشند. تفاوت مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد در تعداد واحدهای ارائه شده می باشد.

جدول ذیل شامل رشته های مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد می باشد.

امور بانکی حسابداری تربیت معلم کاردان فنی عمران مدیریت بازرگانی
مدیریت دولتی کاردان فنی برق معماری پرورش طیور مربیگری
گرافیک معدن مواد غذایی شهرسازی دامپزشکی
متمرجمی زبان نقشه کشی کتابداری جوشکاری صنایع پلاستیک

رشته های بدون آزمون کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد بسیار متنوع می باشد و هر کدام از رشته های ذکر شده دارای گرایش های زیادی می باشد که می توانید از طریق تماس با مشاورین مرکز اطلاعات جامعی را بدست بیاورید.

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد

رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد یکی از پرطرفدارترین مقاطع تحصیلی در دانشگاه آزاد می باشد که با شروع ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد داوطلبان زیادی متقاضی شرکت در این مقطع تحصیلی می باشند. بسیاری از داوطلبان کنکور نیز که رتبه قبولی را کسب نکرده اند، بدنبال ورود به دانشگاه از طریق پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی می باشند. رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد در گروه های آموزشی مختلف ارائه می شود و تقریبا 90 در صد رشته های موجود در گروه های مختلف آموزشی جزو رشته های بدون آزمون این مقطع می باشند.

در این مقطع هر داوطلبی مجاز به انتخاب رشته های مورد علاقه خود در گروه های مختلف آموزشی می باشد و هیچ محدودیتی برای انتخاب رشته ندارد.

رشته های مهم و پرطرفدار که بصورت بدون آزمون ارائه می شوند به شرح ذیل می باشد:

در گروه انسانی رشته هایی مانند حقوق ، روانشناسی ، مدیریت ( همه گرایش ها ) ، علوم اجتماعی ، مشاوره و راهنمایی ، علوم سیاسی ، تربیت بدنی و ...

گروه فنی و مهندسی شامل مهندسی عمران ، مهندسی برق ، مهندسی معماری ، مهندسی نفت ، شهرسازی ، مهندسی معدن ، مهندسی مکانیک ، متالوژی ، مهندسی کامپیوتر ، مهندسی پزشکی ، مهندسی شیمی و ...

گروه هنر و زبان های خارجی مانند زبان و ادبیات انگلیسی ، مترجمی زبان ، آموزش زبان انگلیسی ، گرافیک ، معماری داخلی ، کارگردانی، فیلمسازی ، موسیقی ، نقاشی و ...

گروه علوم تجربی شامل علوم سلولی مولکولی ، میکروبیولوژی ، شیمی ، زیست شناسی ، ژنتیک ، مهندسی کشاورزی ، زمین شناسی ، شیمی دارویی و ...

نکته: داوطلبان عزیزی که متقاضی شرکت در رشته های بدون آزمون پیراپزشکی و پزشکی می باشند توجه نمایند که هیچ کدام از واحدهای دانشگاه آزاد در رشته های پیراپزشکی بصورت بدون کنکور پذیرش ندارند و در صورتی که متقاضی ثبت نام رشته های بدون آزمون پیراپزشکی و پزشکی هستید به مقاله مربوطه مراجعه کنید.

تلگرام دانشگاه آزاد

داوطلبان عزیز برای دریافت لیست کامل رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد و اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانید با مشاورین گروه آموزشی سفید تماس بگیرید. برای ارتباط با مشاورین مرکز با شماره زیر تماس بگیرید.

9099071375

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

برای ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه ها می توانید از مطالب لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد  ، دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه پیام نور استفاده کنید.

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد 96 - 97

منبع:

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد

 

 



:: برچسب‌ها: دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97 , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی , ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی , ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور , ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی , دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی , دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد , دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه پیام نور؛دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97 , زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97 , تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزادتکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ورودی بهمن , مشاورا انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 96-97 , زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , , دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد , تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96 , زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96 , تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد , تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96 , تعداد واحدهای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96 , شهریه ترم های بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96 , شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96 , زمان ونحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96 ,
تاریخ :
بازدید : 77
نویسنده : سامانه ندای مشاور

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97

دانشگاه آزاد اسلامی در چند سال اخیر پس از  اعلام نتایج نهایی کنکور و اتمام ثبت نام قطعی پذیرفته شدگان کنکور ، با افزایش ظرفیت رشته محل های جدید ، اقدام به جذب دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد می نماید. تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد فرصتی دوباره برای داوطلبانی می باشد که انتخاب رشته ای ناصحیح داشته و در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود پذیرفته نشده اند.

البته این بدان معنا نیست که فقط داوطلبانی که انتخاب رشته کرده اند میتوانند در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کنند ، نه اصلا اینجور نیست و همه داوطلبانی که در جلسه کنکور سراسری شرکت نموده اند حق ثبت نام و انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد را دارند و میتوانند براساس تراز کنکور خود در رشته های مورد علاقه خود انتخاب رشته کنند.

زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97

تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد هر ساله بصورت جدا از تکمیل ظرفیت کنکور سراسری در دو بازه زمانی مختلف صورت می گیرد :

  1. تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ورودی مهر
  2. تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ورودی بهمن

امسال نیز بر اساس بازه زمانی اعلام شده ابتدا تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال اول 96-97 در آبان ماه شروع می شود و متقاضیان عزیز می توانند ثبت نام خود را انجام دهند و همچنین تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 96-97 نیز از دی ماه شروع خواهد شد.

نحوه دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد: داوطلبان توجه داشته باشند که دفترچه راهنمای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97 همزمان با زمان شروع ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد بر روی سایت www.azmoon.org قابل دریافت می باشد و توصیه ما به شما داوطلبان عزیز دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و اطلاع از لیست رشته ها و ظرفیت دانشگاه ها می باشد.

البته این نکته قابل ذکر می باشد که دفترچه راهنمای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اکثرا رشته های گروه علوم تجربی ( رشته های پزشکی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و رشته های پیراپزشکی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ) و رشته های پرطرفدار غیر علوم پزشکی در دانشگاه های معتبر را شامل می شود ،  پذیرش در سایر رشته ها بصورت پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد صورت می گیرد.

همین امر موجب افزایش رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد می باشد ، زیرا داوطلبان گروه تجربی بدنبال آخرین شانس خود برای قبولی در رشته های پرطرفدار علوم پزشکی می باشند. بخاطر همین حساسیت بالا باید همه اصول مهم در فرایند انتخاب رشته رعایت شود و داوطلبان باید انتخاب های خوشبینانه و واقع بینانه و منطقی را در فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بگنجایند.

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96

مشاورا انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 96-97

باید بگوییم که در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 هر داوطلبی مجاز به انتخاب 20 رشته محل از گروه آزمایشی خود می باشد و داوطلبان عزیز قبل از انجام انتخاب رشته باید دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97 را مطالعه نمایند تا لیست رشته ها و دانشگاه ها را بدست بیاورند و همچنین تراز آخرین نفر قبولی در رشته های مورد نظر خود اطلاع پیدا کنند تا انتخاب رشته صحیحی انجام داده و در رشته مورد نظر خود قبول شوند.

داوطلبان عزیز می توانند برای مشاوره ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد و همچنین اطلاع از تراز آخرین نفر قبولی در رشته های پزشکی و پیراپزشکی با مشاورین گروه آموزشی سفید ارتباط برقرار کنند.

برای تماس با مشاورین مرکز از طریق تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید.

9099071375

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

برای ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه ها می توانید از مطالب دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد  ، دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه پیام نور استفاده کنید.

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97

منبع:

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97



:: برچسب‌ها: دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97 , لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد ، دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه پیام نور؛دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97،زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97،تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزادتکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ورودی بهمن،مشاورا انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 96-97، زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،،دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96،تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد،تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96 , زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان شروع کلاسای بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,زمان ثبت نام نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,اعتبار مدرک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 96,تفاوت بدون کنکور با کنکور دانشگاه آزاد,تفاوت رشته های پاره وقت با تمام وقت دانشگاه آزادمهر96,تعداد واحدهای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96,شهریه ترم های بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر96,زمان ونحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر96 ,

مشاوره تحصیلی | پیام نور | علمی کاربردی | دانشگاه آزاد | پیراپزشکی | ارشد | دکتری | انتخاب رشته کنکور | مشاوره تحصیلی تلفنی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سامانه ندای مشاور moshaverin.org و آدرس nedayemoshaver1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com