نتایج آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی لارستان 96


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 14
نویسنده : سامانه ندای مشاور

 

نتایج آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی لارستان 96

آزمون تیزهوشان 96 لارستان در روزهای 14 و 15 اردیبهشت ماه در دو پایه هفتم و دهم برگزار شد و داوطلبان بسیاری در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان هفتم و آزمون ورودی مدارس تیزهوشان دهم شرکت کردند تا برای قبولی در مدارس تیزهوشان رقابت کنند. بسیاری از داوطلبان پس از برگزاری آزمون تیزهوشان لارستان و با دریافت کلید سوالات آزمون تیزهوشان لارستان 96، از میزان درصدهای زده شده در آزمون تیزهوشان مطلع شدند و همچنین با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه آزمون تیزهوشان 96 ، رتبه تیزهوشان خود را تخمین زدند. حال داوطلبان میتوانند با انتشار کارنامه آزمون تیزهوشان لارستان از رتبه خود مطلع شده و در صورت کسب نمره قبولی مدارس تیزهوشان از مدرسه قبولی خود آگاه شوند.

زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان لارستان

زمان و نحوه اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم 96 لارستان: نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم لارستان معولا پس از برگزاری آزمون تیزهوشان هفتم منتشر می شود و داوطلبان میتوانند با داشتن شماره داوطلبی از نتیجه آزمون تیزهوشانخود مطلع گردند و کارنامه آزمون تیزهوشان هفتم 96 لارستان را مشاهده نمایند. نتایج تیزهوشان هفتم 96 بصورت اینترنتی و از طریق سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان لارستان 96 به آدرس www.azmoon.medu.ir اعلام میشود و همه داوطلبان میتوانند نتایج تیزهوشان هفتم 96 را مشاهده نمایند.

زمان و نحوه اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم لارستان 96 : نتایج آزمون تیزهوشان پایه دهم لارستان معولا پس از برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم منتشر می شود و داوطلبان میتوانند با داشتن شماره داوطلبی از نتیجه آزمون تیزهوشان خود مطلع گردند و کارنامه آزمون تیزهوشان دهم 96 لارستان را مشاهده نمایند. نتایج تیزهوشان دهم 96 بصورت اینترنتی و از طریق سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96  لارستان به آدرس www.azmoon.medu.ir اعلام میشود و همه داوطلبان میتوانند نتایج تیزهوشان پایه دهم 96 را مشاهده نمایند.

مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان لارستان 96 و دریافت کارنامه آزمون تیزهوشان لارستان 

تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت

9099071375

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

" آیا میدانستید در صورت عدم قبولی در آزمون تیزهوشان،

میتوان به نتایج آزمون تیزهوشان اعتراض کرد ؟؟ "

در سال های گذشته سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعداد درخشان با راه اندازی سامانه ثبت اعتراض به کارنامه آزمون تیزهوشان لارستان این امکان را به داوطلبان می دهد تا پس از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان لارستان 96، اگر اعتراضی نسبت به کارنامه آزمون تیزهوشان و یا نتایج آزمون تیزهوشان داشته باشند بنوانند اعتراض خود را به صورت اینترنتی به ثبت برسانند. همه داوطلبان شرکت کننده در آزمون مدارس تیزهوشان 96 ( چه داوطلبانی که در آزمون تیزهوشان قبول شده و چه داوطلبانی که نمره قبولی آزمون تیزهوشان را کسب نکرده اند) می توانند نسبت به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان لارستان اعتراض خود را اعلام کنند و در سامانه ثبت اعتراض به نتایج تیزهوشان لارستان پایه هفتم 96 و سامانه ثبت اعتراض به نتایج تیزهوشان لارستان پایه دهم 96 اعتراض خود را به ثبت برسانند.

زمان و نحوه اعتراض به نتایج تیزهوشان لارستان 96

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 96 لارستان مثل سال های گذشته بصورت اینترنتی بوده و از طریق سایت اغتراض به نتایج آزمون تیزهوشان لارستان 96 انجام می گیرد و همه داوطلبان میتوانند پس از دریافت و مشاهده کارنامه آزمون تیزهوشان 96، در صورت داشتن اعتراض به نتایج تیزهوشان لارستان 96، از طریق سایت www.azmoon.medu.ir اقدام به ثبت اعتراض به کارنامه تیزهوشان هفتم 96-97 لارستان و ثبت اعتراض به کارنامه تیزهوشان دهم 96-97 لارستان نمایند.

دریافت نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان 96 لارستان : پس از اینکه داوطلبان نسبت به ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان لارستان 96  اقدام نمودند، باید منتظر اعلام نتایج اعتراض به کارنامه تیزهوشان هفتم96  لارستان و اعلام نتایج اعتراض به کارنامه تیزهوشان هفتم 96 لارستان باشند تا ببیند اعتراض آنها مورد قبول واقع شده است یا نه؟؟ نتایج اعتراض به کارنامه آزمون تیزهوشان لارستان 96  معمولا به فاصله زمانی سه روزه پس از ثبت اعتراض به نتایج تیزهوشان لارستان از طریق سایت دریافت نتایج اعتراض تیزهوشان 96 لارستان اعلام می شود.

اگر دانش آموز شما در آزمون مدارس تیزهوشان قبول نشده و نسبت به کارنامه نتایج آزمون تیزهوشان اعتراضی دارید با شماره زیر تماس بگیرید

مشاوره ثبت اعتراض به نتایج تیزهوشان 96-97 لارستان 

تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت

9099071375

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان لارستان 96

پس از برگزاری آزمون تیزهوشان لارستان  و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96 لارستان و اعلام نتایج اعتراض به کارنامه آزمون تیزهوشان لارستان 96، نوبت به مرحله تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان لارستان 96 می رسد. ثبت نام تکمیل طرفیت پایه هفتم تیزهوشان لارستان و ثبت نام تکمیل ظرفیت پایه دهم تیزهوشان لارستان بصورت همزمان می باشد.

زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان 96-97 لارستان : ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان 96 به مانند سال های گذشته، در صورتی انجام می گیرد که ظرفیت مدارس تیزهوشان لارستان تکمیل نشده باشد. پس در واقع در صورتی که ظرفیت مدارس تیزهوشان پس از انجام ثبت نام پذیرفته شدگان مدارس تیزهوشان 96 تکمیل نشده باشد، این مدارس اقدام به ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان لارستان می نمایند.

در ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان لارستان 96، ظرفیت اعلام شده مدارس تیزهوشان لارستان بسیار محدود بوده و داوطلبان آخرین شانس خود را برای قبولی در مدارس تیزهوشان امتحان می کنند. پس داوطلبانی که به هر نحوی موفق به قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان 96 نشده باشند، این فرصت را دارند تا در مرحله تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان لارستان 96 شانس خود را برای قبولی در مدارس تیزهوشان امتحان کنند. ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان 96 لارستان از طریق سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان لارستان 96 به آدرس اینترنتی azmoon.medu.ir انجام می گیرد و داوطلبان در صورت عدم قبولی در آزمون تیزهوشان 96-97 میتوانند نسبت به ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان 96-97 لارستان اقدام کنند.

www.azmoon.medu.ir

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون تیزهوشان لارستان 96: نتایج ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان 96-97 لارستان معمولا دو هفته بعد از ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان لارستان اعلام می شود و همه داوطلبانی که در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون تیزهوشان 96 لارستان شرکت کرده بودند میتوانند نسبت به مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان 96-97 اقدام کنند.

مشاوره ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان لارستان 96

تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت

9099071375

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

سامانه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96-97

نتایج تیزهوشان آذربایجانشرقی

نتایج تیزهوشان آذربایجان غربی

نتایج تیزهوشان اصفهان

نتایج تیزهوشان اردبیل

نتایج تیزهوشان البرز

نتایج تیزهوشان ایلام

نتایج تیزهوشان بوشهر

نتایج تیزهوشان تهران

نتایج تیزهوشان چهارمحال و بختیاری

نتایج تیزهوشان خراسان جنوبی

نتایج تیزهوشان خراسان رضوی

نتایج تیزهوشان خراسان شمالی

نتایج تیزهوشان خوزستان

نتایج تیزهوشان زنجان

نتایج تیزهوشان سمنان

نتایج تیزهوشان سیستان و بلوچستان

نتایج تیزهوشان فارس

نتایج تیزهوشان قزوین

نتایج تیزهوشان قم

نتایج تیزهوشان کردستان

نتایج تیزهوشان کرمان

نتایج تیزهوشان کرمانشاه

نتایج تیزهوشان کهگیلویه و بویر احمد

نتایج تیزهوشان گلستان

نتایج تیزهوشان گرگان

نتایج تیزهوشان لرستان

نتایج تیزهوشان مازندران

نتایج تیزهوشان مرکزی

نتایج تیزهوشان هرمزگان

نتایج تیزهوشان همدان

نتایج تیزهوشان یزد

نتایج آزمون نمونه دولتی لارستان 96

 آزمون مدارس نمونه دولتی 96 لارستان در روزهای نهم و دهم تیر ماه 96 در دو پایه هفتم و دهم برگزار شد و داوطلبان بسیاری در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی هفتم و آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دهم شرکت کردند تا برای قبولی در مدارس نمونه دولتی رقابت کنند. بسیاری از داوطلبان پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی و با دریافت کلید سوالات آزمون نمونه دولتی 96، از میزان درصدهای زده شده در آزمون نمونه دولتی لارستان مطلع شدند و همچنین با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه آزمون نمونه دولتی 96، رتبه نمونه دولتی خود را تخمین زدند. حال داوطلبان میتوانند با انتشار کارنامه آزمون نمونه دولتی لارستان از رتبه خود مطلع شده و در صورت کسب نمره قبولی مدارس نمونه دولتی لارستان از مدرسه قبولی خود آگاه شوند و ثبت نام قطعی خود را انجام دهند.

زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی لارستان 96

زمان و نحوه اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم 96 لارستان  : نتایج آزمون نمونه دولتی پایه هفتم لارستان معولا پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی هفتم منتشر می شود و داوطلبان میتوانند با داشتن شماره داوطلبی از نتیجه آزمون نمونه دولتی خود مطلع گردند و کارنامه آزمون نمونه دولتی هفتم 96 را مشاهده نمایند. نتایج نمونه دولتی هفتم 96 بصورت اینترنتی و از طریق سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 96 لارستان به آدرس www.sampad.medu.ir اعلام میشود و همه داوطلبان میتوانند نتایج نمونه دولتی هفتم 96 را مشاهده نمایند.

زمان و نحوه اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم 96 لارستان : نتایج آزمون نمونه دولتی پایه دهم معولا پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم منتشر می شود و داوطلبان میتوانند با داشتن شماره داوطلبی از نتیجه آزمون نمونه دولتی خود مطلع گردند و کارنامه آزمون نمونه دولتی دهم 96 را مشاهده نمایند. نتایج نمونه دولتی دهم 96 بصورت اینترنتی و از طریق سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 96 لارستان به آدرس www.sampad.medu.ir اعلام میشود و همه داوطلبان میتوانند نتایج نمونه دولتی پایه دهم 96 را مشاهده نمایند.

مشاهده نتایج آزمون نمونه دولتی لارستان  96 و دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی لارستان

تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت

9099071375

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

" آیا میدانستید در صورت عدم قبولی در آزمون نمونه دولتی،

میتوان به نتایج آزمون نمونه دولتی اعتراض کرد ؟؟ "

در سال های گذشته سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعداد درخشان با راه اندازی سامانه ثبت اعتراض به کارنامه آزمون نمونه دولتی لارستان این امکان را به داوطلبان می دهد تا پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی لارستان ، اگر اعتراضی نسبت به کارنامه آژمون نمونه دولتی و یا نتایج آزمون نمونه دولتی لارستان داشته باشند بنوانند اعتراض خود را به صورت اینترنتی به ثبت برسانند. همه داوطلبان شرکت کننده در آزمون مدارس نمونه دولتی لارستان 96 ( چه داوطلبانی که در آزمون نمونه دولتی قبول شده و چه داوطلبانی که نمره قبولی آزمون نمونه دولتی را کسب نکرده اند) می توانند نسبت به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اعتراض خود را اعلام کنند و در سامانه ثبت اعتراض به نتایج نمونه دولتی لارستان پایه هفتم 96 و سامانه ثبت اعتراض به نتایج نمونه دولتی لارستان پایه دهم 96 اعتراض خود را به ثبت برسانند.

زمان و نحوه اعتراض به نتایج نمونه دولتی لارستان 96

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی 96 مثل سال های گذشته بصورت اینترنتی بوده و از طریق سایت اغتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی لارستان 96 انجام می گیرد و همه داوطلبان میتوانند پس از دریافت و مشاهده کارنامه آزمون نمونه دولتی 96، در صورت داشتن اعتراض به نتایج نمونه دولتی 96 لارستان، از طریق سایت www.sampad.medu.ir اقدام به ثبت اعتراض به کارنامه نمونه دولتی هفتم 96-97 و ثبت اعتراض به کارنامه نمونه دولتی دهم 96-97 نمایند.

دریافت نتایج اعتراض به آزمون نمونه دولتی 96 لارستان : پس از اینکه داوطلبان نسبت به ثبت اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی لارستان 96 اقدام نمودند، باید منتظر اعلام نتایج اعتراض به کارنامه نمونه دولتی هفتم 96 لارستان و اعلام نتایج اعتراض به کارنامه نمونه دولتی هفتم 96 لارستان باشند تا ببیند اعتراض آنها مورد قبول واقع شده است یا نه؟؟ نتایج اعتراض به کارنامه آزمون نمونه دولتی لارستان 96 معمولا به فاصله زمانی سه روزه پس از ثبت اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی لارستان 96 از طریق سایت دریافت نتایج اعتراض نمونه دولتی لارستان 96 اعلام می شود.

اگر دانش آموز شما در آزمون مدارس نمونه دولتی قبول نشده و نسبت به کارنامه آزمون نمونه دولتی اعتراضی دارید با شماره زیر تماس بگیرید

مشاوره ثبت اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی 96-97

تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت

9099071375

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی لارستان 96

پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی و اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی 96 و اعلام نتایج اعتراض به کارنامه آزمون نمونه دولتی 96، نوبت به مرحله تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی لارستان 96 می رسد. ثبت نام تکمیل طرفیت پایه هفتم نمونه دولتی لارستان و ثبت نام تکمیل ظرفیت پایه دهم نمونه دولتی لارستان بصورت همزمان می باشد.

زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 96-97 لارستان  : ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 96 به مانند سال های گذشته، در صورتی انجام می گیرد که ظرفیت مدارس نمونه دولتی لارستان تکمیل نشده باشد. پس در واقع در صورتی که ظرفیت مدارس نمونه دولتی پس از انجام ثبت نام پذیرفته شدگان مدارس نمونه دولتی 96 تکمیل نشده باشد، این مدارس اقدام به ثبت نام تکمیل ظرفیت نمونه دولتی لارستان می نمایند.

در ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 96، ظرفیت اعلام شده مدارس نمونه دولتی لارستان بسیار محدود بوده و داوطلبان آخرین شانس خود را برای قبولی در مدارس نمونه دولتی لارستان امتحان می کنند. پس داوطلبانی که به هر نحوی موفق به قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی 96 لارستان نشده باشند، این فرصت را دارند تا در مرحله تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 96 شانس خود را برای قبولی در مدارس نمونه دولتی امتحان کنند. ثبت نام تکمیل ظرفیت نمونه دولتی لارستان 96 از طریق سایت ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی لارستان 96 انجام می گیرد و داوطلبان در صورت عدم قبولی در آزمون نمونه دولتی 96-97 میتوانند نسبت به ثبت نام تکمیل ظرفیت نمونه دولتی 96-97 اقدام کنند.

www.sampad.medu.ir

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی96 لارستان: نتایج ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی لارستان96-97 معمولا دو هفته بعد از ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی اعلام می شود و همه داوطلبانی که در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون نمونه دولتی 96 لارستان شرکت کرده بودند میتوانند نسبت به مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی لارستان 96-97 اقدام کنند.

مشاوره ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی لارستان 96

تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت

9099071375

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی لارستان

دانش آموزانی که داوطلب شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی لارستان سالتحصیلی 96-97 میباشند،برای شرکت در جلسه آزمون نمونه دولتی لارستان باید کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی لارستان را دریافت کنند. در واقع داوطلبان برای شرکت در آزمون نمونه دولتی ،باید کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی لارستان را دریافت کنند. کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی لارستان شامل مشخصات داوطلب، شماره داوطلبی آزمون نمونه دولتی، زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی لارستان و آدرس محل آزمون مدارس نمونه دولتی لارستان می باشد.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 96-97

تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت

9099071375

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی لارستان

همه داوطلبانی که در ثبت نام مدارس نمونه دولتی لارستان شرکت کرده اند، برای حضور در جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی نیاز به دریافت کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی می باشند. کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتیلارستان یک هفته قبل از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی لارستان منتشر میشود.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی لارستان

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی لارستان از طریق سایت مدارس نمونه دولتی منتشر میشود و داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی میتوانند از طریق سایت دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی لارستان اقدام کنند. پس در واقع دریافت کارت آزمون نمونه دولتی بصورت اینترنتی میباشد. همچنین داوطلبان در صورت مواجهه با خطا در دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی لارستان میتوانند با مشاورین سامانه تماس بگیرند.

زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 96-97 لارستان

کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی 96-97  لارستان معمولا یک هفته قبل از برگزاری آزمون نمونه دولتی بررویسایت اینترنتی مدارس نمونه دولتی منتشر و توزیع می شود و داوطلبان باید در بازه زمانی تعیین شده اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی لارستان بکنند و در جلسه آزمون نمونه دولتی لارستان همراه خود داشته باشند.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 96-97 لارستان

تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت

9099071375

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

دریافت پرسشنامه آزمون نمونه دولتی و دریافت پاسخنامه آزمون نمونه دولتی

داوطلبانی که در آزمون نمونه دولتی 96 شرکت کرده اند میتوانند سوالات آزمون نمونه دولتی لارستان و پاسخنامه آزمون نمونه دولتی لارستان رو دریافت کنند. داوطلبان برای دانلود سوالات نمونه دولتی 96 و جوابهای آزمون نمونه دولتی 96 از طریق سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی لارستان اقدام کنند. سوالات آزمون نمونه دولتی هفتم لارستان و سوالات آزمون نمونه دولتی دهم لارستان و پاسخنامه آزمون نمونه دولتی پایه هفتم لارستان و پاسخنامه آزمون نمونه دولتی پایه دهملارستان همزمان برروی سایت منتشر می شود.

پرسشنامه آزمون نمونه دولتی لارستان و پاسخنامه آزمون نمونه دولتی لارستان شامل همه دروس آزمون مدارس نمونه دولتی 96-97 می باشد و داوطلبان میتوانند کلید سوالات آزمون نمونه دولتی را دریافت کنند.

همچنین داوطلبان آزمون مدارس نمونه دولتی میتوانند برای دریافت پرسشنامه و پاسخنامه آزمون نمونه دولتی 96 با مشاورین سامانه ندای مشاور تماس بگیرند.

دانلود سوالات و کلید سوالات آزمون نمونه دولتی لارستان

تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت

9099071375

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 96-97

نتایج نمونه دولتی آذربایجانشرقی

نتایج نمونه دولتی آذربایجان غربی

نتایج نمونه دولتی اصفهان

نتایج نمونه دولتی اردبیل

نتایج نمونه دولتی البرز

نتایج نمونه دولتی ایلام

نتایج نمونه دولتی بوشهر

نتایج نمونه دولتی تهران

نتایج نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری

نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی

نتایج نمونه دولتی خراسان رضوی

نتایج نمونه دولتی خراسان شمالی

نتایج نمونه دولتی خوزستان

نتایج نمونه دولتی زنجان

نتایج نمونه دولتی سمنان

نتایج نمونه دولتی سیستان و بلوچستان

نتایج نمونه دولتی فارس

نتایج نمونه دولتی قزوین

نتایج نمونه دولتی قم

نتایج نمونه دولتی کردستان

نتایج نمونه دولتی کرمان

نتایج نمونه دولتی کرمانشاه

نتایج نمونه دولتی کهگیلویه و بویر احمد

نتایج نمونه دولتی گلستان

نتایج نمونه دولتی گرگان

نتایج نمونه دولتی لرستان

نتایج نمونه دولتی مازندران

نتایج نمونه دولتی مرکزی

نتایج نمونه دولتی هرمزگان

نتایج نمونه دولتی همدان

نتایج نمونه دولتی یزد

مطالب مفید

نتایج آزمون تیزهوشان 96 لارستان

نتایج تیزهوشان پایه هفتم 96 لارستان

نتایج تیزهوشان پایه دهم 96 لارستان

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 96-97 لارستان

تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان 96-97 لارستان

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 96 لارستان

نتایج نمونه دولتی پایه هفتم 96 لارستان

نتایج نمونه دولتی پایه دهم 96 لارستان

اعتراض به نتایج مدارس نمونه دولتی 96-97 لارستان

تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 96-97 لارستان

ثبت نام مدارس شاهد

تخمین رتبه آزمون تیزهوشان

تخمین رتبه آزمون نمونه دولتی

ثبت نام کنکور کاردانی 96

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 96

سایت همگام

ثبت نام کتاب درسی

 

 

 





:: برچسب‌ها: نتایج آزمون نمونه دولتی لارستان 96,مشاهده نتایج آزمون نمونه دولتی لارستان,زمان و نحوه اعتراض به نتایج نمونه دولتی لارستان,تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی لارستان ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مشاوره تحصیلی | پیام نور | علمی کاربردی | دانشگاه آزاد | پیراپزشکی | ارشد | دکتری | انتخاب رشته کنکور | مشاوره تحصیلی تلفنی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سامانه ندای مشاور moshaverin.org و آدرس nedayemoshaver1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com