کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 96


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 36
نویسنده : سامانه ندای مشاور

 

دانش آموزانی که داوطلب شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان سالتحصیلی 96-97 میباشند،برای شرکت در جلسه آزمون تیزهوشان باید کارت ورود به جلسه مدارس تیزهوشان را دریافت کنند. در واقع داوطلبان برای شرکت در آزمون تیزهوشان ،باید کارت ورود به جلسه مدارس تیزهوشان را دریافت کنند. کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان شامل مشخصات داوطلب، شماره داوطلبی آزمون تیزهوشان، زمان برگزاری آزمون تیزهوشان و آدرس محل آزمون مدارس تیزهوشان می باشد.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 96-97

تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت

9099071375

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان

www.azmoon.medu.ir

همه داوطلبانی که در ثبت نام مدارس تیزهوشان شرکت کرده اند، برای حضور در جلسه آزمون مدارس تیزهوشان نیاز به دریافت کارت ورود به جلسه مدارس تیزهوشان می باشند. کارت ورود به جلسه مدارس تیزهوشان یک هفته قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان منتشر میشود.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان از طریق سایت مدارس تیزهوشان منتشر میشود و داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه مدارس تیزهوشان میتوانند از طریق سایت دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان اقدام کنند. پس در واقع دریافت کارت آزمون تیزهوشان بصورت اینترنتی میباشد. همچنین داوطلبان در صورت مواجهه با خطا در دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان میتوانند با مشاورین سامانه تماس بگیرند.

زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 96-97

کارت ورود به جلسه مدارس تیزهوشان تهران 96-97 معمولا یک هفته قبل از برگزاری آزمون تیزهوشان برروی سایت اینترنتی مدارس تیزهوشان منتشر و توزیع می شود و داوطلبان باید در بازه زمانی تعیین شده اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه مدارس تیزهوشان بکنند و در جلسه آزمون تیزهوشان همراه خود داشته باشند.

داوطلبان در روز آزمون تیزهوشان باید علاوه بر همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان، اصل شناسنامه خود را هم همراه داشته باشند.

”همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

برای شرکت در آزمون نمونه دولتی ضروری می باشد

توصیه ای برای داوطلبان آزمون ورودی مدارس تیزهوشان

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان پایه ششم به هفتم و آزمون ورودی مدارس تیزهوشان پایه نهم به دهم در روزهای 14 و 15 اردیبهشت ماه برگزار میشود. بسیاری از داوطلبان برای شرکت در جلسه آزمون مدارس تیزهوشان استرس بسیار بالایی دارند و چه دانش آموزانی که وقت زیادی برای آمادگی آزمون تیزهوشان گذاشته اند و همچنین داوطلبانی که وقت کمتری برای مطالعه آزمون تیزهوشان صرف کرده اند استرس آزمون تیزهوشان را دارند.

داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان 96 باید توجه داشته باشند که روز جلسه آزمون تیزهوشان بسیار برایشان سرنوشت ساز میباشد و میتواند نتیجه بهتر و یا بالعکس برایشان رقم بزند. داوطلبان شرکت در آزمون تیزهوشان باید اطلاع داشته باشند که قبا از شروع آزمون، دفترچه سوالات آزمون تیزهوشان به همراه پاسخنامه آزمون تیزهوشان توزیع می گردد و داوطلبان باید پس از اعلام زمان شروع جلسه آزمون تیزهوشان شروع به پاسخدهی به سوالات باشند.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 96-97

تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت

9099071375

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

مطالب مفید

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان

محل برگزاری آزمون تیزهوشان

کلید سوالات آزمون تیزهوشان 96

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

نحوه اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان

منبع: کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

 

 

 





:: برچسب‌ها: کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان,کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 96 ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مشاوره تحصیلی | پیام نور | علمی کاربردی | دانشگاه آزاد | پیراپزشکی | ارشد | دکتری | انتخاب رشته کنکور | مشاوره تحصیلی تلفنی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سامانه ندای مشاور moshaverin.org و آدرس nedayemoshaver1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com