کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی تهران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 38
نویسنده : سامانه ندای مشاور

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی تهران

دانش آموزانی که داوطلب شرکت در آزمون مدارس تیزهوشانتهران سالتحصیلی 96-97 میباشند،برای شرکت در جلسه آزمون تیزهوشان تهران باید کارت ورود به جلسه مدارس تیزهوشانتهران را دریافت کنند. در واقع داوطلبان برای شرکت در آزمون تیزهوشان ،باید کارت ورود به جلسه مدارس تیزهوشانتهران را دریافت کنند. کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان تهران شامل مشخصات داوطلب، شماره داوطلبی آزمون تیزهوشان،زمان برگزاری آزمون تیزهوشانتهران و آدرس محل آزمون مدارس تیزهوشان تهران می باشد.

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان تهران

www.azmoon.medu.ir

همه داوطلبانی که در ثبت نام مدارس تیزهوشانتهران شرکت کرده اند، برای حضور در جلسه آزمون مدارس تیزهوشاننیاز به دریافت کارت ورود به جلسه مدارس تیزهوشان می باشند. کارت ورود به جلسه مدارس تیزهوشان تهران یک هفته قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان تهران منتشر میشود.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان تهران

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشانتهران از طریق سایت مدارس تیزهوشان منتشر میشود و داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه مدارس تیزهوشان میتوانند از طریق سایت دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشانتهران اقدام کنند. پس در واقع دریافت کارت آزمون تیزهوشانبصورت اینترنتی میباشد. همچنین داوطلبان در صورت مواجهه با خطا در دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشانتهران میتوانند با مشاورین سامانه تماس بگیرند.

زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 96-97 تهران

کارت ورود به جلسه مدارس تیزهوشان تهران 96-97معمولا یک هفته قبل از برگزاری آزمون تیزهوشان برروی سایت اینترنتی مدارس تیزهوشانمنتشر و توزیع می شود و داوطلبان باید در بازه زمانی تعیین شده اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه مدارس تیزهوشانتهران بکنند و در جلسه آزمون تیزهوشان تهران همراه خود داشته باشند.

دریافت پرسشنامه آزمون تیزهوشان و دریافت پاسخنامه آزمون تیزهوشان

داوطلبانی که در آزمون تیزهوشان 96شرکت کرده اند میتوانند سوالات آزمون تیزهوشانتهران و پاسخنامه آزمون تیزهوشانتهران رو دریافت کنند. داوطلبان برای دانلود سوالات تیزهوشان 96 و جوابهای آزمون تیزهوشان 96 از طریق سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان تهران اقدام کنند. سوالات آزمون تیزهوشان هفتم تهران و سوالات آزمون تیزهوشاندهم تهران و پاسخنامه آزمون تیزهوشان پایه هفتمتهران و پاسخنامه آزمون تیزهوشان پایه دهم تهران همزمان برروی سایت منتشر می شود.

پرسشنامه آزمون تیزهوشانتهران و پاسخنامه آزمون تیزهوشان تهران شامل همه دروس آزمون مدارس تیزهوشان 96-97 می باشد و داوطلبان میتوانند کلید سوالات آزمون تیزهوشانرا دریافت کنند.

همچنین داوطلبان آزمون مدارس تیزهوشانمیتوانند برای دریافت پرسشنامه و پاسخنامه آزمون تیزهوشان 96با مشاورین سامانه ندای مشاور تماس بگیرند.

زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان تهران 96-97

آزمون تیزهوشان سال 96 در دو پایه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تهران و آزمون تیزهوشان نهم به دهم تهران در روزهای 14 و 15 اردیبهشت ماه برگزار می شود و همه متقاضیان شرکت کننده در آزمون تیزهوشان پس از برگزاری آزمون تیزهوشان 96 منتظر اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 96-97می باشند. نتایج آزمون تیزهوشان معمولا سه هفته بعد از زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان تهران اعلام می گردد.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشاناز طریق سایت اعلام نتایج تیزهوشان 96به نشانی www.azmoon.medu.irمی باشد. نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتمو نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهمبه صورت همزمان منتشر می شود و داوطلبان میتوانند برای دریافت کارنامه پایه هفتم تیزهوشان تهران و کارنامه پایه دهم تیزهوشانتهران اقدام کنند.

برای اطلاع از نتایج آزمون تیزهوشانتهران و دریافت کارنامه آزمون تیزهوشانتهران با شماره زیر تماس بگیرید.

زمان و نحوه اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان تهران

زمان و نحوه ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان:پس از اینکه نتایج آزمون تیزهوشانتهران اعلام شد بسیاری از داوطلبانی که نمره قبولی در آزمون تیزهوشان تهران را کسب نکرده اند نسبت به کارنامه تیزهوشان تهران خود اعتراض دارند و اولیای دانش آموزان خواستار تجدید در تصحیح کارنامه آزمون تیزهوشاندانش آموز خود دارند. داوطلبان و اولیای محترم باید توجه داشته باشند که در مهلت اعلام شده میتوانند نسبت به نتایج آزمون تیزهوشان تهران اعتراض کنند تا کارنامه آرمون تیزهوشان تهران مجدد بررسی شود.

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم تهران 96 و اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان پایه دهم تهران 96 در بازه زمانی مشخص شده از طریق سایت اعتراض به کارنامه مدارس تیزهوشان تهران و سایت اعتراض به نتایج تیزهوشان تهران انجام میگیرد. در واقع اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان فرصتی دوباره برای داوطلبانی که نمره قبولی در آزمون تیزهوشان را کسب نکرده اند را می دهد تا شانس خود را مجددا برای قبولی در مدارس تیزهوشان تهران امتحان کنند.

مرکز مشاوره مدارس تیزهوشان

تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت

9099071375

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی تهران

دانش آموزانی که داوطلب شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتیتهران سالتحصیلی 96-97 میباشند،برای شرکت در جلسه آزمون نمونه دولتی تهران باید کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتیتهران را دریافت کنند. در واقع داوطلبان برای شرکت در آزمون نمونه دولتی،باید کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتیتهران را دریافت کنند. کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتیتهران شامل مشخصات داوطلب، شماره داوطلبی آزمون نمونه دولتی، زمان برگزاری آزمون نمونه دولتیتهران و آدرس محل آزمون مدارس نمونه دولتیتهران می باشد.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 96-97

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی تهران

www.sampad.medu.ir

همه داوطلبانی که در ثبت نام مدارس نمونه دولتیتهران شرکت کرده اند، برای حضور در جلسه آزمون مدارس نمونه دولتینیاز به دریافت کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتیمی باشند. کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتیتهران یک هفته قبل از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتیتهران منتشر میشود.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی تهران

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتیتهران از طریق سایت مدارس نمونه دولتیمنتشر میشود و داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتیمیتوانند از طریق سایت دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتیتهران اقدام کنند. پس در واقع دریافت کارت آزمون نمونه دولتیبصورت اینترنتی میباشد. همچنین داوطلبان در صورت مواجهه با خطا در دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتیتهران میتوانند با مشاورین سامانه تماس بگیرند.

زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 96-97 تهران

کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی تهران 96-97معمولا یک هفته قبل از برگزاری آزمون نمونه دولتیبرروی سایت اینترنتی مدارس نمونه دولتیمنتشر و توزیع می شود و داوطلبان باید در بازه زمانی تعیین شده اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتیتهران بکنند و در جلسهآزمون نمونه دولتیتهران همراه خود داشته باشند.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 96-97 تهران

دریافت پرسشنامه آزمون نمونه دولتی و دریافت پاسخنامه آزمون نمونه دولتی

داوطلبانی که در آزمون نمونه دولتی 96 شرکت کرده اند میتوانندسوالات آزمون نمونه دولتیتهران و پاسخنامه آزمون نمونه دولتیتهران رو دریافت کنند. داوطلبان برای دانلود سوالات نمونه دولتی 96و جوابهای آزمون نمونه دولتی 96از طریق سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتیتهران اقدام کنند. سوالات آزمون نمونه دولتی هفتم تهران و سوالات آزمون نمونه دولتی دهمتهران و پاسخنامه آزمون نمونه دولتی پایه هفتمتهران و پاسخنامه آزمون نمونه دولتی پایه دهمتهران همزمان برروی سایت منتشر می شود.

پرسشنامه آزمون نمونه دولتیتهران و پاسخنامه آزمون نمونه دولتیتهران شامل همه دروس آزمون مدارس نمونه دولتی 96-97می باشد و داوطلبان میتوانند کلید سوالات آزمون نمونه دولتیرا دریافت کنند.

همچنین داوطلبانآزمون مدارس نمونه دولتیمیتوانند برای دریافت پرسشنامه و پاسخنامه آزمون نمونه دولتی 96 با مشاورین سامانه ندای مشاور تماس بگیرند.

دانلود سوالات و کلید سوالات آزمون نمونه دولتی تهران

تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت

9099071375

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی تهران 96-97

آزمون نمونه دولتی سال 96 در دو پایه آزمون نمونه دولتی ششم به هفتمتهران وآزمون نمونه دولتی نهم به دهمتهران در روزهای 14 و 15 اردیبهشت ماه برگزار می شود و همه متقاضیان شرکت کننده در آزمون نمونه دولتیپس از برگزاری آزمون نمونه دولتی 96منتظر اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 96-97می باشند. نتایج آزمون نمونه دولتی معمولا سه هفته بعد از زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتیتهران اعلام می گردد.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتیاز طریق سایت اعلام نتایج نمونه دولتی 96 به نشانی www.sampad.medu.irمی باشد. نتایج آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم و نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهمبه صورت همزمان منتشر می شود و داوطلبان میتوانند برای دریافت کارنامه پایه هفتم نمونه دولتیتهران و کارنامه پایه دهم نمونه دولتیتهران اقدام کنند.

برای اطلاع از نتایج آزمون نمونه دولتیتهران و دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتیتهران با سامانه ندای مشاور تماس بگیرید.

زمان و نحوه اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی تهران

زمان و نحوه ثبت اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی: پس از اینکه نتایج آزمون نمونه دولتی تهران اعلام شد بسیاری از داوطلبانی که نمره قبولی در آزمون نمونه دولتی تهران را کسب نکرده اند نسبت به کارنامه نمونه دولتی تهران خود اعتراض دارند و اولیای دانش آموزان خواستار تجدید در تصحیح کارنامه آزمون نمونه دولتیدانش آموز خود دارند. داوطلبان و اولیای محترم باید توجه داشته باشند که در مهلت اعلام شده میتوانند نسبت بهنتایج آزمون نمونه دولتیتهران اعتراض کنند تا کارنامه آرمون نمونه دولتی تهران مجدد بررسی شود.

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی پایه هفتم تهران 96 واعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی پایه دهم تهران 96 در بازه زمانی مشخص شده از طریق سایت اعتراض به کارنامه مدارس نمونه دولتی تهران و سایت اعتراض به نتایج نمونه دولتی تهران انجام میگیرد. در واقع اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتیفرصتی دوباره برای داوطلبانی که نمره قبولی در آزمون نمونه دولتی را کسب نکرده اند را می دهد تا شانس خود را مجددا برای قبولی در مدارس نمونه دولتی تهران امتحان کنند.

مرکز مشاوره مدارس نمونه دولتی

تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت

9099071375

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مفید

مشاوره تحصیلی

مشاوره خانواده

ثبت نام کنکور سراسری

ثبت نام دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام دانشگاه پیام نور

مشاوره نظام وظیفه

انتخاب رشته آزمون دکتری 96

انتخاب رشته آزمون دکتری سراسری 96

انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 96

 

 





:: برچسب‌ها: کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان تهران،دانلود سوالات و کلید آزمون تیزهوشان تهران،اعلام نتایج آزمون تیزهوشان تهران,اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان تهران ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مشاوره تحصیلی | پیام نور | علمی کاربردی | دانشگاه آزاد | پیراپزشکی | ارشد | دکتری | انتخاب رشته کنکور | مشاوره تحصیلی تلفنی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سامانه ندای مشاور moshaverin.org و آدرس nedayemoshaver1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com