مشاوره خانواده


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 38
نویسنده : سامانه ندای مشاور

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره یکی از مهمترین عواملی می باشد که بسیاری از مشکلات زندگی را حل کرده و بار روانی و استرس زندگی و کاری را از انسان دور کند. مشاوره از زمانی که آدمی بوده است جزء جدانشدنی از زندگی انسان ها بوده است. در این بین مشاور خانواده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد زیرا که در سال های اخیر با توجه به افزایش مشکلات اقتصادی و اجتماعی و افزایش استرس، تنش و افزیش طلاق نیاز به مشاور خانواده بیش از پیش احساس می شود تا مقداری از این بار روانی و استرس از آن ها گرفته شود. مشاوره خانواده تلفنی نیز یکی از راه هایی است که خانواده ها می توانند به راحتی به یک مشاور خانواده دسترسی داشته باشند.

مشاوره خانواده تلفنی برای همه سنین است

افراد باید توجه داشته باشند که تمامی افراد در هر سنی ممکن است نیاز به مشاور خانواده داشته باشند و مشاور خانواده فقط محدود به ازدواج و مشکلات زناشویی نمی شود و گستردگی بسیار بالایی دارند. برای مثال مشاور خانواده از زمان کودکی تا زمان بزرگسالی و کهنسالی را نیز شامل می باشد. بنابراین باید توجه کنید که ممکن است کودک شما همسر شما مادر شما و هر کس دیگری نیاز به مشاوره خانواده داشته باشند و مشاوره محدود به قبل از ازدواج و مشکلات زناشویی نمی باشد. مشاوره خانواده تلفنی نیز راهی بسیار آسان برای دسترسی به بهترین مشاوران کشور می باشد.

مرکز مشاوره خانواده تلفنی

مرکز مشاوره خانواده سامانه ندای مشاور با هدف کمک به تمامی افراد و خانواده عزیز در کشور تشکیل گردیده است تا بتواند کمک هر چند کوچک را به خانواده های عزیز انجام دهد. افزایش تعداد طلاق و افزایش استرس و تنش و مشکلات جدیدی که خانواده ها رو تهدید می کنه نیاز به مشاور خانواده را روز به روز بیشتر می کند. از این رو با توجه به اینکه بسیاری از هموطنان عزیز دسترسی به مشاوره خانواده ندارند و یا حتی به دلیل بعضی مسائل مانند خجالت کشیدن از مراجعه به مراکز مشاوره خانواده خودداری می کنند ،  مرکز مشاوره خانواده تلفنی راه اندازی شد تا به راحتی و با یک تماس مراجعان بتوانند به بهترین مشاوران خانواده کشور دسترسی داشته باشند و بتوانیم قدمی هر چند کوچک در بهبود زندگی داشته باشیم.

برای مشاوره خانواده تلفنی می توانید با شماره زیر تماس بگیرید تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن پیش شماره

9099071375

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

مشاوره خانواده | مشاوره ازدواج

مشاوره ازدواج یکی از مهم ترین مباحث در زمینه مشاور خانواده می باشد. مشاوره ازدواج شامل بخش مشاوره پیش از ازدواج و مشاوره بعد از ازدواج می باشد که بستگی به شرایط فردی و خانوادگی از ضرورت و اهمیت زیادی برخوردار است.متاسفانه بسیاری از مراکز که خود را مشاور خانواده می دانند به جای حل مشکلات مراجع شروع به نصیحت مراجع می کنند که هیچ سودی به حال مراجع عملا ندارد. برای حل مشکلات خانوادگی باید با یک مشاوره خانواده مشورت داشته باشید تا مشکلات و دلایل ایجاد مشکلات برای شما موشکافی شده و مشکلات شما به طور کامل برطرف گردد.در اصل یک مشاور خوانواده خوب باید در وهله اول یک شنونده خوبی باشد

مشاورین سامانه در بخش مشاور خانواده، مشاوره قبل و بعد از ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان، مشاور طلاق، مشاوره اعتیاد، به صورت تلفنی و حضوری آماده ارائه خدمات مشاوره ای به شما عزیزان هستند.

می توانید برای کسب مشاوره تلفنی با شماره زیر از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید

9099071375

لینک های مفید

مشاوره جنسی

مشاوره قبل از ازدواج

مشاوره بعد از ازدواج

مشاوره کودک و نوجوان

مشاوره طلاق

مشاوره اعتیاد

مشاوره بلوغ

مرکز مشاوره خانواده سامانه ندای مشاور از ساعت 8 صبح تا 12 شب هر روز حتی ایام تعطیل در خدمت خانواده های عزیز می باشند تا بتوانند مشکلا خانوادگی که برای عزیزان پیش می آید را حل نمایند. برای حل مشکلات خانوادگی نصیحت کردن و فقط گفتگو هیچ تاثیری نخواهد داشت و باید مشکلات به طور کامل ریشه یابی شده و حل شوند که بهترین روش های ممکن را می توانند به صورت مشاوره خانواده تلفنی و حضوری از مشاوران مرکز بخواهید.با توجه به اینکه اکثر جلسات مشاوره خانواده متداوم می باشد، شما عزیزان میتوانید در صورت نیاز به مشاوره حضوری از طریق مشاورین مرکز نیبت به دریافت وقت مشاوره خانواده اقدام نمایید.

منبع: مشاوره خانواده




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مشاوره تحصیلی | پیام نور | علمی کاربردی | دانشگاه آزاد | پیراپزشکی | ارشد | دکتری | انتخاب رشته کنکور | مشاوره تحصیلی تلفنی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سامانه ندای مشاور moshaverin.org و آدرس nedayemoshaver1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com