مشاوره تحصیلی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 10
نویسنده : سامانه ندای مشاور

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی همیشه و برای تمامی مقاطع تحصیلی یک ضرورت می باشد تا داوطلب بتواند تصویر روشنی از مسیر و راهی که دارد طی می کند داشته باشد و بتواند سوالات و ابهامات خود را در مسیر تحصیل برطرف سازد. مشاور تحصیلی در چند ساله اخیر در کشورمان خصوصا شهرهای بزرگتر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اهمیت مشاوره تحصیلی بر کسی پوشیده نیست زیرا که می تواند مسیر زندگی یک شخص را به طور کامل تغییر دهد.

اهمیت مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی اهمیت بسیار بالایی در انتخاب رشته و مسیر کاری و زندگی یک شخص دارد. متاسفانه در کشورمان بسیاری از داوطلبان بدون هیچگونه اطلاعی و صرفا برای گرفتن مدرک وارد یک رشته ای می شوند و بعد از طی چند سال متوجه می شوند به این رشته و شغل علاقه ای ندارند و براحتی چند سال از عمر و هزینه خود را تلف می کنند. باید این را مد نظر داشت که مشاور تحصیلی برای تمامی مقاطع لازم می باشد برای مثال برای ورود به مدارس تیزهوشان ، دانشگاه ، کارشناسی ارشد ، دکتری و غیره. بنابراین باید مد نظر داشت با داشتن یک مشاور تحصیلی با یک مشاور تحصیلی خوب چیزی از دست نداده بلکه چیزهای بسیار زیادی را بدست می آوریم.

مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور یکی از مهمترین مهمترین و پرطرفدارترین مشاوره ها در بخش مشاوره می باشد. واژه کنکور به خودی خود یک واژه ی استرس زا و نگران کننده برای داوطلب و خانواده می باشد و آزمونی است که می تواند تاثیر بسزایی در آینده یک فرد داشته باشد. یک مشاور تحصیلی ایتدا داوطلب را با مسیری که می خواهد طی کند آشنا می سازد و سپس درباره رشته ها و علاقه ها و استعدادی که داوطلب دارد را مد نظر گرفته و رشته ها متناسب با داوطلب را معرفی کرده و با برنامه ریزی و مشاوره تحصیلی کنکور و پشتیبانی تا روز کنکور داوطلب را در رسیدن به هدف خود یاری می رساند. داوطلبان کنکوری عزیز برای گرفتن مشاور تحصیلی می توانند از مشاوران مرکز کمک بگیرند.

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی

داوطلبان عزیزی که نیاز به مشاور تحصیلی دارند به راحتی می توانند از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز استفاده کرده و بتوانند پاسخ مشکلات خود را دریافت نمایند. مزایایی که مشاوره تحصیلی تلفنی نسبت به مشاوره حضوری دارد این است که مشاور تحصیلی همیشه در دسترس داوطلب بوده و همچنین وقت و انرژی که باید برای رفت و آمد داشته باشند را ندارند. داوطلبان برای سهولت رای دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی در تمامی مقاطع اعم از اول دبستان تا مقطع دکتری می توانند با مشاوران مرکز در ارتباط بوده و سوالات و مشکلات خود را حل نمایند.

مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد

کارشناسی ارشد یکی از مهمترین مقاطع تحصیلی می باشد که در چند سال اخیر تعداد شرکت کنندگان در این مقطع به شدت افزایش یافته است. افزایش فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی و اشباع بودن بازار کار برای فارغ التحصیلان کارشناسی و حتی فرار از سربازی برای آقایان سبب شده تا داوطلبان به فکر تحصیلات در مقاطع بالاتر باشند. به دلیل سختی و هزینه بالاتر مقطع کارشناسی ارشد داوطلبان باید در انتخاب رشته کارشناسی ارشد خود بسیار با دقت عمل کنند تا یک رشته ای انتخاب کنند که هم از لحاظ بازار کاری هم از لحاظ علاقه مشکلی برای داوطلب پیش نیاید. داوطلبان کارشناسی ارشد برای مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد می توانند از مشاوران مرکز کمک بگیرند.

داوطلبان عزیز برای گرفتن مشاور تحصیلی و مشاوره تحصیلی تلفنی و ارتباط با بهترین مشاوران تحصیلی کشور می توانند با شماره زیر تماس بگیرند.

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن پیش شماره

9099071375

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

با نزدیک شدن به بهمن ماه 95 نیاز به مشاوره تحصیلی برای داوطلبانی که می خواهند وارد دانشگاه شوند بیش ار بیش با اهمیت تر می گردد.داوطلبان برای مشاوره انتخاب رشته و مشاوره تحصیلی درباره رشته های با کنکور و بدون کنکور دانشگاه می توانند با مشاوران مرکز در ارتباط باشند.

مشاوره تحصیلی برای تمامی مقاطع و تمامی دانشگاه ها

یکی از مقاطع مهم دوران تحصیل برای داوطلبان کنکور، مقطع کارشناسی ارشد می باشد که داوطلبان استرس بسیار زیادی برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و قبولی در مقطع کارشناسی ارشد را دارند و همواره بدنبال مشاوره تحصیلی برای قبولی و موفقیت در آزمون ارشد می باشند.

داوطلبان عزیز برای مشاوره تحصیلی برای کنکور 96 ( مشاوره تحصیلی کنکور تجربی، مشاوره تحصیلی کنکور ریاضی، مشاوره تحصیلی کنکور انسانی، مشاوره تحصیلی کنکور هنر و زبان ) و تمامی مقاطع تحصیلی و کلیه دانشگاه ها می توانند از مشاوران مرکز کمک بگیرند.

برای معرفی بهترین منابع آزمون ها مختلف و برنامه ریزی برای قبولی از مشاوران مرکز کمک بگیرید.

برای مشاوره تحصیلی در تمامی مقاطع تحصیلی از پیش دبستانی تا دکتری و برای تمامی دانشگاه ها می توانید از مشاوران مرکز کمک بگیرید. مرکز مشاوره تحصیلی آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد.

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن پیش شماره

9099071375

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

لینک های مفید

برنامه ریزی کنکور تجربی 96

برنامه ریزی کنکور ریاضی 96

برنامه ریزی کنکور انسانی 96

برنامه ریزی کنکور هنر 96

برنامه ریزی کنکور زبان 96

برنامه ریزی کنکور 96

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

رشته های دانشگاه علمی کاربردی

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

منبع: مشاوره تحصیلی




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مشاوره تحصیلی | پیام نور | علمی کاربردی | دانشگاه آزاد | پیراپزشکی | ارشد | دکتری | انتخاب رشته کنکور | مشاوره تحصیلی تلفنی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سامانه ندای مشاور moshaverin.org و آدرس nedayemoshaver1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com